کدخبر :2065 پرینت
27 فروردین 1391 - 16:06

اولین شعبه‌ی تمام الکترونیک شبکه‌ی بانکی کشور افتتاح شد

متن خبر

بانک ملی ایران جهت آسایش هرچه بیشتر مشتریان، اولین شعبه تمام الکترونیک را در شبکه بانکی کشور افتتاح کرد که در این شعبه مشتریان بدون لزوم مراجعه به متصدیان می‌تواند امور بانکی خود را انجام دهند.

 

به گزارش سیتنا، در مراسم افتتاح این شعبه که مسؤولان ارشد بانک ملی ایران حضور داشتند، مدیرعامل این بانک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات نوین به مشتریان بر لزوم گسترش شعب تمام الکترونیک در تمامی استان ها تأکید کرد. 

 

این شعبه که در میدان هفتم تیر تهران مستقر بوده و به همت  اداره امور شعب مرکزی تهران راه اندازی شده است  دارای 8 دستگاه خودپرداز، 2 دستگاه خوددریافت، دستگاه تبدیل ارز (دلار)، 2 دستگاه کیوسک بانکی با قابلیت های انجام خدمات بانکی شتابی، خرید بلیت قطار، مترو (در حال راه اندازی) ، چندین کیوسک اطلاع رسانی، نمایشگر تمام لمسی اطلاع رسانی خدمات، صدور آنی ملی کارت و هدیه کارت( در حال راه اندازی)، دریافت شماره کارت تسهیلات جهت پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات، خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه، دریافت شناسه بانکی(شبا)، افتتاح حساب و ... می باشد. 

 

گفتنی است فضای موجود در اولین شعبه تمام الکترونیک بانک ملی ایران جالب توجه است به گونه ای که مشتریان بدون لزوم مراجعه به متصدیان و صرف زمان و وقت ،‌ می توانند به راحتی نسبت به دریافت خدمات بانکی مورد نظر خود اقدام کنند. 

 

خدمات ارائه شده در این شعبه نیز بر محورهای خدمات مبتنی بر کارت با استفاده از رمز اول، خدمات اینترنتی،‌ خدمات اطلاع رسانی، خدمات خودپرداز و خدمات خوددریافت طراحی شده است. 

 

خدمات مبتنی بر کارت شامل مواردی نظیر اعلام موجودی، ارائه صورتحساب، انتقال وجه از طریق شبکه سحاب در قالب کارت به کارت و کارت به حساب، تغییر رمز کارت، پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت اقساط تسهیلات از طریق کارت مجازی تسهیلات و مسدود نمودن کارت می شود. 

  

خدمات اینترنتی اولین شعبه تمام الکترونیک نظام بانکی کشور نیز دریافت اینترنتی مانده حساب، انتقال اینترنتی وجه، دریافت اینترنتی صورت حساب ، پرداخت اینترنتی قبوض خدماتی، پیگیری اینترنتی پرداخت های قبوض، خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه، دریافت اینترنتی شناسه بانکی و شماره کارت تسهیلات، صدور آنی کارت هدیه و ملی کارت ، تبدیل ارز به ریال، خرید الکترونیکی بلیت قطار، مترو،‌ اتوبوس و... است. 

 

8 خودپرداز موجود در این شعبه نیز ضمن اینکه از نظر تعداد خودپرداز فعال جالب توجه است، فضای راحتی را برای مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز جهت بهره مندی از خدمات بانکی فراهم می کند. 

 

این خودپردازها که تعدادی از آنها جزو خودپردازهای چند منظوره هستند، دارای خدماتی نظیر دریافت اطلاعات حساب، پرداخت اقساط و قبوض، تغییر رمز، انتقال وجه، خرید شارژ سیم کارت و... می باشند. 

 

در عین حال در شعبه مذکور 2 دستگاه خوددریافت با قابلیت های واریز وجه نقد و ایران چک به حساب مشتریان به صورت آنی، دریافت چک ، پرداخت قبوض خدماتی، دریافت اطلاعات حساب و... فعال است. 

 

لازم به ذکر است با گسترش این شعب در سال جاری که جزو تأکیدات مدیر عامل بانک ملی ایران محسوب می شود، استفاده از خدمات بانکی در طول شبانه روز و 24 ساعته برای مردم بسیار آسان و راحت خواهد شد. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.