کدخبر :205140 پرینت
13 آذر 1396 - 17:11

کسانی که در مقابل همگرایی شرکت مخابرات قرار گرفته‌اند، شناختی از ارتباطات ندارند

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: همگرایی در حوزه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران بوجود آمده است و افرادی که در مقابل همگرایی مقاومت می کند شناخت کاملی از ارتباطات ندارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، مهندس پوررنجبر در آیین افتتاح و مراسم رونمایی از پروژهای فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، با تشریح روند همگرایی ایجاد شده در هیات مدیره و مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران، گفت: امروز احساس می شود همدلی و هم افزایی در مجموعه این شرکت به حداکثر رسیده است و در مقابل پروژه های مهم همانند ستاره دیجیتال مقاومت ها به حمایت تبدیل شده است.

رییس کمیته حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران، افزود: تعامل سازمانی در بخش IT و شبکه در پروژه 0SS و در مورد ارتباطات بخش شبکه با محصولات تجاری دیده شد و این نوید خوبی برای ادامه مسیر تعامل و همدلی در اجرای سخت ترین پروژهای حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران است.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیریت ارشد در حوزه IT سنگین تر است، افزود: به همین دلیل حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران تشکیل شد تا کنون خروجی های قابل توجهی داشت.

پوررنجبر تصریح کرد: ضریب عقلانیت و خلاقیت در اجرای پروژه ها به تدوین استراتژی مناسب وابسته است و این خلاقیت از بالاتری سطح مدیریت شرکت تا مراحل کارشناسی باید دیده شود.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران اکنون یک تصویر کلی از معماری فناوری اطلاعات در سطوح مختلف سازمانی دارد و بر این اساس ، چارچوب رویکرد و نقشه راه تحول فناوری اطلاعاتی شرکت مخابرات ایران که همان ستاره دیجیتال است، پی گیری و راهبری می شود.

پوررنجبر خاطرنشان کرد: ستاره دیجیتال مفهومی تازه در راهبری پروژه هاست که بخش های مختلف از جمله شبکه بازاریابی، مالی، منابع انسانی، زنجیره تامیه و خدمات مشتریان را شامل می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.