کدخبر :205000 پرینت
07 آذر 1396 - 13:47

فیلم/ وزیر ارتباطات: هزینه‌ی فحش خوردن مبارزه با قاچاق موبایل را می‌پردازم

با واردات قاچاق ما حاکم بر بازار خودمان نیستیم و طبیعی است وقتی شروع می کنی به ساماندهی کردن هزینه دارد و عده ای قاچاقچی که تعداد آنها هم کم نیست، دشمن تو می شوند و به من فحش می دهند که خب بدهند، اشکال ندارد به من فحش بدهید تا خیالتان راحت شود، ولی قاچاق نکنید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه‌ی صبحانه‌ی کاری با هیات رئیسه‌ی اتاق بازرگانی ایران، بیان داشت: طبیعتا برنامه ما اجرای طرح رجیستری است، زیرا اگر اجرا نکنیم گوشی‌های قاچاق به کشور وارد می شود و با قاچاق هم سلامتی مردم به خطر می افتد و هم نمی‌توان خدمات درستی ارائه کرد و حقوق حاکمیت هم جذب نمی‌شود.

آذری جهرمی بیان داشت: با واردات قاچاق ما حاکم بر بازار خودمان نیستیم و طبیعی است وقتی شروع می کنی به ساماندهی کردن هزینه دارد و عده ای قاچاقچی که تعداد آنها هم کم نیست، دشمن تو می شوند و به من فحش می دهند که خب بدهند، اشکال ندارد به من فحش بدهید تا خیالتان راحت شود، ولی قاچاق نکنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از اجرای طرح رجیستری برای همه‌ی تجهیزات ساخت شرکت اپل اعم از موبایل و تبلت از تاریخ 14 آذرماه خبر داد.

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.