کدخبر :2042 پرینت
24 فروردین 1391 - 22:42

"اپل" جلوتر از رقبا در فروش تبلت تا سال 2016

متن خبر

بر اساس پیش بینی Gartner امسال 119 میلیون نفر در جهان تبلت به دست خواهند گرفت. جالب است بدانید که این میزان سال گذشته تنها 60 میلیون نفر بوده است؛ و در این میان اپل تا سال 2016 سردمدار فروش تبلت در دنیا خواهد بود.

 
به گزارش سیتنا، بر اساس همین پیش‌بینی، 73 میلیون از این تبلت‌ها، یعنی در حدود 61 درصد، آی‌پد خواهد بود. محققان پیش بینی می کنند که اپل حتی با وجود رقبایی مثل مایکروسافت و آمازون، تا سال 2016 همچنان بازار تبلت ها را در دست خواهد داشت. انتظار می‌رود در سال 2012 ، 37.9 تبلت آندروییدی به فروش برسد که نصف میزان فروش آی‌پد است.
 
بر اساس جدول زیر، انتظار می رود تا 4 سال آینده یعنی تا سال 2016 میزان فروش تبلت‌های آندروییدی به 137.6 و آی پد به 169.6 میلیون دستگاه برسد. مایکروسافت QNX و سایر سیستم عامل های به ترتیب پشت سر این دو قرار گرفته اند.
 
  
 
به گزارش خبرآنلاین، کارولینا میلانسی پژوهشگر Gartner، در بیانیه ای اظهار داشت: سازندگان تبلت ها به شدت در تلاش‌اند تا بازار را از دست اپل خارج کنند اما به نظر می رسد تنها کمپانی که به طور بالقوه این امکان را دارد تا در این فضا وارد شود مایکروسافت است.
 
کارولینا گفت: بسیاری از فروشندگان منتظر ویندوز 8 هستند و می خواهند وارد بازار دو پلت فرمه های شوند و امیدوارند مایکروسافت برای هر دو بازار سازمانهای بزرگ و متقاضیان خرد به آنها کمک کنند. سازمانهای بزرگ، بازار هدف بسیار خوبی هستند و آن طور که Gartner تخمین زده، در سال 2015 تزدیک به 35 درصد از فروش تبلت ها مخصوص آنها خواهد بود.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.