کدخبر :203353 پرینت
31 شهریور 1396 - 20:14

تهدید به اسیدپاشى؛ شوخى دردسرساز زن جوان در فضاى سایبر!

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد، گفت: عامل تهدید به اسید‌پاشى و مزاحمت‌هاى دختر دانشجو توسط پلیس فتا شهرستان گناباد شناسایى و دستگیر شد!

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ على اکبر کیانى فرمانده انتظامى شهرستان گناباد در تشریح این خبر گفت: دانشجویى اهل جنوب کشور و ساکن در شهرستان گناباد با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان گناباد مراجعه و عنوان داشت در شبکه اجتماعى پیام‌رسان تلفن همراه براى وى ایجاد مزاحمت شده و در آخرین پست تهدید به اسید‌پاشى شده است. این دختر جوان با تاکید براینکه فرد مزاحم و ناشناس با اشراف به مکان زندگى وى از تک تک لحظات آمد و شدش با‌خبر بوده که این امر موجب آزردگى روحى و روانى وى شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله مستندات شاکیه بررسى و به صورت ویژه، رسیدگى به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که در تحقیقات اولیه شاکیه عنوان نمود با هیچ شخصى خصومت نداشته و از شخص به خصوصى شاکى نمى‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و طى بررسى و تحقیقات فنى بعمل آمده رد پاى متهم شناسایى و با ادامه روند پى‌گیرى‌ها توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان، هویت اصلى متهمه شناسایى و با هماهنگى قضایى دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل شد.

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد افزود: متهمه که زنى 24 ساله و به عنوان کمک مسئول خوابگاه بود در مواجهه با ادله غیر قابل انکار، جرم خود را پذیرفت و با اعتراف به اینکه انگیزه‌اش از مزاحمت فقط شوخى و وقت گذرانى بوده تقاضاى بخشش از شاکى را داشت.

سرهنگ کیانى با توجه به سیر و روال پرونده‌هاى قضایى کشف شده اذعان کرد: متهمه به همراه پرونده جهت کسب تکلیف نهایى به دست قانون سپرده شد.

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد با تاکید براینکه فضاى سایبرى نیز همانند فضاى فیزیکى توسط پلیس رصد مى‌شود به کاربران توصیه کرد: از رفتار نابجا و شوخى‌هایى که موجب اعمال قانون مى‌شود، پرهیز نموده و همانطور که در فضاى فیزیکى سعى بر این داریم که شهروندى با خصایص انسانى خوبى باشیم در فضاى سایبرى هم این الگو را اجرایى نماییم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.