بررسی عملکرد دارندگان پروانه FCP بر اساس شکایات مشترکان
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد.
به گزارش سیتنا، مهندس فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال ۹۵، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه ۱۹۵ بررسی شده است.
وی افزود: بر این اساس در بازه زمانی سه ماهه آخر سال ۹۵، تعداد ۶ هزار و ۵۴۳ شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده است که از این تعداد به ۶ هزار و ۴۲۷ شکایت (بالغ بر ۹۸%) رسیدگی شده و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاعرسانی میشود، تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل انجام شده شرکتهای حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکین را داشتهاند.
وضعیت رسیدگی به شکایات دارندگان پروانه FCP را اینجا می توانید مشاهده کنید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید