کدخبر :2011 پرینت
22 فروردین 1391 - 19:07

سفیر کره جنوبی در تهران تبلیغ ضدایرانی شبکه‌ی صهیونیستی را ناشایست خواند

متن خبر

سفیر کره جنوبی در تهران به نمایندگی از دولت متبوع خود با صدور بیانیه‌ای، ضمن ناشایست خواندن تبلیغ ضدایرانی یک شبکه‌ی صهیونیستی با استفاده از محصولات سامسونگ، نسبت به واقعه‌ی مزبور ابراز تاسف کرد.

 

به گزارش سیتنا، "پارک چه یونگ" در بیانیه‌اش که توسط ایسنا منتشر شده با اشاره به اقدام خودسرانه‌ی شبکه‌ی کابلی اسراییلی و بی‌اطلاعی شرکت سامسونگ یادآور شده به محض اطلاع از این موضوع، شرکت سامسونگ، خواستار توقف پخش تبلیغ شده و از عرضه‌ی دستگاه کالاکس تب به متصدی شبکه خودداری ورزید.

 

سفیر کره جنوبی در پایان با تاکید بر روابط دوستانه‌ی جمهوری اسلامی ایران و کشور متبوعش، ابراز امیدواری کرد که اقدام ناشایست فوق اثر منفی بر مناسبات تاریخی و احترام‌آمیز دو ملت نداشته باشد.

 

چندی پیش رییس شرکت اصلی سامسونگ با دعوت از معصومی‌فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول مراتب عذرخواهی این شرکت را به وی ابلاغ کرده بود.

 

گفتنی است در کلیپ تبلیغاتی پخش شده توسط شبکه‌ی تلویزیون کابلی اسرائیلی با نام HOT، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ به همراه داشت که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کرد؛ در این بین شخصی از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.