کدخبر :2002 پرینت
21 فروردین 1391 - 15:20

هکرهای "ناشناس" ایمیل نخست‌وزیر تونس به همراه 2700 ایمیل دیگر را هک کردند

متن خبر

یک گروه هکرهای اینترنتی که مدعی است از گروه‌های زیرشاخه‌ی هکرهای "ناشناس" است، اعلام کرد که بیش از ۲۷۰۰ ایمیل متعلق به نشانی‌های اینترنتی حزب "النهضه" تونس را هک کرده است. این گروه از هکرهای اینترنتی اعلام کرده‌اند ایمیل‌های شخصی نخست‌وزیر تونس را نیز هک کرده‌اند.

 
به گزارش سیتنا به نقل از دویچه‌وله، در ویدیویی که در صفحه‌ی فیس‌بوکی متعلق به گروه هکرهای "ناشناس" پست شده است، یکی از هکرها که ماسک‌های معروف این گروه را برچهره دارد، با اعلام خبر هک ایمیل‌های متعلق به حزب "النهضه"، اعلام کرده که این اقدام هکرهای ناشناس در اعتراض به سیاست‌های این حزب حاکم تونس صورت گرفته است.
 
هکری که در این ویدیو از سوی گروه ناشناس صحبت می‌کند، می‌گوید که النهضه نتوانسته برای رفع مشکل بیکاری در تونس هیچ اقدامی انجام دهد و هنرمندان و روشنفکران در این کشور مورد تعرض و آزار سلفی‌ها قرار می‌گیرند.
 
این هکر با متهم کردن حزب النهضه می‌گوید: «دولت تونس هیچ اقدامی برای جلوگیری از خشونت سلفی‌ها علیه هنرمندان انجام نداده و نشان داده است که معتقد به آزادی بیان برای همه‌ی گروه‌ها نیست.»
 
در این ویدیو، هکری که به نمایندگی از هکرهای "ناشناس" صحبت می‌کند، می‌گوید که در میان بیش از ۲۷۰۰ ایمیلی که هک کرده‌اند، شماره تلفن‌ها و رسید‌های بانکی و اسناد بسیاری از اقدامات حزب "النهضه" در زمان مبارزات انتخاباتی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۱ به چشم می‌خورد.
 
در انتخابات سال گذشته‌ی تونس که اولین انتخابات آزاد این کشور بعد از سال‌ها سلطه‌ی دیکتاتوری زین‌العابدین بن‌علی بود، حزب اسلام‌گرای میانه‌رو "النهضه" برنده‌ی بیش از ۴۰ درصد کرسی‌های پارلمان این کشور شد.
 
این هکر در ویدیوی اعلام خبر هک ایمیل‌های النهضه، نمونه‌ای از ایمیل‌هایی را که از سوی حمادی الجبالی، نخست‌وزیر فعلی تونس به سفارت ترکیه در این کشور ارسال شده و کارنامه‌ خدمات وزیر امور خارجه‌ی فعلی تونس ضمیمه ایمیل است را نشان می‌دهد. هکرهای ناشناس مدعی هستند که ایمیل‌های بسیاری را نیز در دست دارند که حاوی اطلاعاتی درباره‌ی مبادلات مالی بین اعضای حزب است.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.