کدخبر :192389 پرینت
12 آبان 1395 - 23:10

کانتینر دیتاسنتر ماژولار نگرانی در مواقع بحران را برطرف کرده است

مشاور ارشد فناوری اطلاعات بانک آینده، ماژولار بودن دیتاسنتر سیار شرکت نارین تک فرتاک را ایده خوبی در حوزه‌ی دیتاسنتر دانست که با تولید این محصول بسیاری از مشکلات سایت های قدیمی برطرف می شود.

متن خبر

"اسدالله حسنی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در غرفه‌ی شرکت نارین تک فرتاک در نمایشگاه تراکنش، با اشاره به هزینه‌های بالای راه‌اندازی دیتاسنترهای قدیمی برای سازمان‌ها، گفت: ایجاد سایت‌ها در سازمان‌های مختلف و ساختن سازه های بزرگ و ساختمان برای جای‌گیری این دیتاسنترها هزینه های بالایی برای مجموعه‌ها به همراه دارد و همه‌ی این‌ها در حالی است که صرف این گونه هزینه ها با توجه به مشکلاتی که آن سایت‌ها در مواقع بحران دارند جای نگرانی دارد.

وی با اشاره به تجربه‌ی موفق شرکت نارین تک فرتاک در تولید محصولات دیگر از جمله ATMهای سیار، گفت: امیدوارم و بدون شک این شرکت در محصول جدیدش که دیتاسنتر متحرک است نیز موفق می شود و با توجه به مزیت هایی که این محصول از نظر کاهش مصرف انرژی، قیمت مناسب، ماژولار بودن و توجه به الزامات پدافند غیرعامل دارد مورد توجه قرار گرفته و آینده‌ی خوبی پیشرو دارد.

این مدیر ارشد سیستم اتوماسیون بانکی کشور، اظهار کرد: همه‌ی تجهیزات به کار گرفته شده در این دیتاسنتر از جمله تابلوهای برق به صورت ماژولار طراحی شده و حتی این موضوع در خود کانتینر هم رعایت شده است.

مشاور ارشد فناوری اطلاعات بانک آینده در بخشی از سخنان خود به تکنولوژی free-cooling این محصول اشاره کرد و آن را قابلیتی منحصر به فرد عنوان کرد و در عین حال در بازدید از دیتاسنتر نارین تک فرتاک توصیه ها و پیشنهادهای خود را در رابطه با این محصول به مدیران شرکت تولید ککنده‌ی محصول ارائه کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.