کدخبر :188066 پرینت
25 خرداد 1395 - 17:04

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی:

وزارت ارتباطات در تدوین و ارائه‌ی منشور پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پیشرو است

در چهاردهمین جلسه‌ی ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سوی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، این وزارت جزء دستگاه‌های پیشرو در تدوین و ارائه‌ی به موقع منشور پروژه های اقتصاد مقاومتی اعلام شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت همه اعضای ستاد در حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و سایر مدیران و مسئولین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مجریان 6 پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت و  روسا و دبیران هشت کمیته‌ اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

در شروع جلسه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، منشور شش پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت متبوع ارسالی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را ارائه کرد.

در ادامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و اعتقاد راسخ و جدی دولت محترم به ساماندهی نظام اقتصادی کشور، اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را راهگشای رونق اقتصادی کشور دانسته و همگرایی دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در اجرای پروژه‌های دارای اولویت را ضرورت و اولویت تخصیص منابع به پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی را یک امر بدیهی تلقی و بر مراقبت و هدایت منابع در این راستا تأکید کرد. همچنین اعلام کرد که وزارت متبوع و مجریان پروژه در پیگیری مستمر پروژه های شش گانه جدی می باشند.

در ادامه گزارش پیشرفت پروژه‌ها توسط مجریان ارائه و موانع و چالش‌های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

از سوی دکتر دژپسند، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اعلام شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جزء دستگاههای پیشرو در تدوین و ارائه به موقع منشور پروژه های اقتصاد مقاومتی بوده است.

او همچنین گفت که وزارت ارتباطات بر برگزاری جلسات مستمر جهت هماهنگی و نهایی نمودن زیرپروژه‌ها، زمانبندی و منابع تاکید داشته و جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، پیشنهاد تهیه گزارشات لازم و ارسال آن به ستاد فرماندهی جهت تصمیم‌گیری و ابلاغ آن را ارائه کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.