جهتگیریهای پست برگرفته از نیازهای مشتریان و ذینفعان باشد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، گفت: "سیاستهای کلی، خط مشیها و جهتگیریهای اساسی در همه بخشهای شرکت برگرفته از مطالعات بازار و نیازهای مشتریان و ذینفعان شرکت شکل بگیرد."
به گزارش سیتنا، مهندس مهری در نشست با مدیران مناطق پستی که در دهم آذرماه جاری با حضور شیوازاد، عضو هیئتمدیره، انصافی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، هادوی، مدیرکل استان تهران و تجزیه مبادلات و ترابی، مدیرکل روابطعمومی برگزار شد، با بیان این که همه برنامهها و طرحهای اجرایی میبایست معطوف به نیازمندیها و خواستههای مشتریان از پست تدوین و اجرا شود، ضرورت توجه جدی و برنامهریزی مدون برای حرکت در مسیر پیادهسازی شیوههای علمی مدیریت بازار، بازاریابی و فروش را گوشزد کرد.
رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل پست با اشاره به این که توزیع مرسوله در کمال کیفیت، سرعت، دقت و امنیت فلسفه وجودی شرکت پست است و باعث "افزایش اعتماد عمومی" خواهد شد، اعتماد را "مهمترین سرمایه شبکه پستی" خواند و افزود: ایجاد اعتماد در زیر مجموعه، موجبات یقین مردم و حفظ و توسعه بازار را فراهم میکند.
مهری با بیان این که میبایست "اخلاق مداری" را در تمامی امور سرلوحه کار و مسئولیتهای خویش قرار دهیم، گفت: "اگر بخواهیم اعتماد مشتریان را جلب نماییم باید ویترین شبکه چه از لحاظ رفتاری و چه کیفیت کاری زیبا و مناسب باشد."
وی ارائه سرویسهای نوین، ارتقای کیفیت، استفاده از امکانات و فناوری های جدید، سرعت بخشی و متنوع سازی در ارائه خدمات را از جمله برنامه های اصلی پست در این زمینه دانست.
مدیرعامل با اشاره به این موضوع که پیگیری وصول مطالبات میبایست در دستور کار تمامی مدیران قرار گیرد، نظارت و کنترل فیزیکی و الکترونیکی را در این راستا مهم برشمرد.
مهری در ادامه به جایگاه ویژه "سرویس بازار الکترونیک" و توسعه آن به عنوان گامی بزرگ در رونق کسب و کار اشاره کرد و بر توجه ویژه به این سرویس و تسویه حساب با شرکت های طرف قرارداد تاکید کرد.
آیندهنگری در شبکه پستی با این رویکرد که بخش اعظم ترافیک های موجود در آینده از دست خواهد رفت،شفافسازی در ارائه آمار و ترافیک و حذف قراردادهای زیان ده نیز از دیگر مطالب مورد اشاره مدیرعامل بود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید