کدخبر :178014 پرینت
24 خرداد 1394 - 17:19

5 نکته برای ساخت سایت های تخفیف روزانه

سایت های تخفیف روزانه ( یا به نقل اشتباه خرید گروهی ) موفق مانند گروپون (Groupon) و یا نت برگ در ایران به کشف کردن، ارتباطات و تبلیغات آنلاین بسنده می کنند تا برند خود را در بازار جا بیاندازند. گروپون را می توان به عنوان یکی از برندگان رقابت بین برندها دانست. بهترین راه برای توضیح دادن سایت های تخفیف روزانه یا فروشگاه های اجتماعی مانند نت برگ چیست؟

متن خبر

به گزارش سیتنا، یکی از علل موفق دانستن نت برگ نیز این است که بسیاری از افراد،  سایت های تخفیف روزانه را به نام “سایت های مثل نت برگ” می شناسند. یعنی برندی قدرتمند .حال این سوال پیش می آید کدام استراتژی باعث موفق شدن سایت های تخفیف روزانه می شود ؟ چطور می توان برای چنین وب سایت هایی برنید قدرتمند ساخت ؟ ( البته اگر از من بپرسید نت برگ ۱۰۰ در ۱۰۰ موفق نیست و تنها یکی از وجهه های برند نت برگ قدرتمند است و خیلی بهتر از اینها می توان از این برند استفاده کرد.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.