رسیدگی به امور مشتریان بانک شهر بر اساس استاندارد iso10002:2004
سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان را بر اساس استاندارد 10002:2004ISO اعلام و تبیین کرد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان بر اساس استاندارد 10002:2004ISO را در قالب فرایند بیان شکایت از طریق ارتباط با سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) به منظور آگاهسازی شهروندان در سراسر کشور اعلام کرد.
گفتنی است در این فرایند، تلفن 4رقمی 8655، ارسال پیام کوتاه به سامانه 5000208655، پست الکترونیک 8655@shahr-bank.ir نظام پیشنهادها، صندوق انتقاد و شکایت واقع در ساختمان ستاد مرکزی بانک و طرح شکایت در جلسات ارتباط مستقیم با مدیران بانک، به عنوان کانالهای ارتباطی موجود معرفی شدهاند.
برای دسترسی به روند کامل رسیدگی به شکایات در این سامانه اینجا کلیک کنید
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید