کد مطلب: 

172725

حمایت مادی و معنوی از ایده های نوین کسب وکار حوزه ICT

سازمان نصر تهران با برگزاری"دومین جایزه چالش نوآورانه" از راه‌انداری کسب‌و‌کارهای شخصی مبتنی بر ICT حمایت می کند.
حمایت مادی و معنوی از ایده های نوین کسب وکار حوزه ICT

به گزارش سیتنا، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با همکاری انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع)، دومین  دوره جایزه چالش نوآورانه را اسفندماه 93 برگزار می کند .

دراین جایزه که همچون اولین دوره برگزاری آن به صورت رایگان برگزار می شود، از طرح های منتخب جوانان ایرانی خلاق در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای منافع اجتماعی، زیست‌محیطی و با قابلیت حل مشکلات واقعی  هستند، حمایت مادی و معنوی می شود.

اولین دوره جایزه چالش نوآورانه، شهریورماه 93با هدف تشویق و حمایت جوانان ایرانی برای"راه‌اندازی کسب و کارهای نوپای شخصی" برگزار شد و درنهایت  6طرح برگزیده از دید داوران و حضارموفق به کسب جوائز مادی و معنوی شد.

براساس اعلام کمیته راهبری برگزاری دومین جایزه چالش نوآورانه، حمایت های مالی این دوره جایزه، ویژه اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های برنده در قالب قراردادهای یک‌ماهه با مبلغ‌های 100 الی 150 میلیون ریال متناسب با ویژگی های طرح است.

همچنین با توجه به اهداف برگزارکنندگان  در راستای حمایت از جوانان خلاق و مبتکر،  این قراردادها با شرایطی تدوین می شوند که در آن کلیه مالکیت‌های مادی و معنوی محصول نهایی متعلق به ارایه‌دهندگان طرح بوده و برگزارکننده‌ها در این موضوع منتفع نخواهند بود.

اهدای گواهینامه معتبر به طرح های برنده نیز از دیگر برنامه های دومین جایزه چالش نوآورانه خواهد بود.

از این رو، سازمان نصر تهران از کلیه فعالان و جوانان دعوت می کند ایده های نوین راه اندازی یک کسب و کار برمبنای ICT را برای حضور دراین برنامه ارائه کنند.

متقاضیان تنها تا 18 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه و ثبت نام در وب سایتwww.chalesh.tehrannsr.org  ثبت نام کرده و تا 26 بهمن ماه طرح های پیشنهادی خود را به منظور حضور در این رقابت ارسال کنند.

براین اساس 50طرح برگزیده از میان طرح های ارسالی در مرحله نخست این جشنواره موردارزیابی قرار می گیرند و در نهایت کمیته داوران دومین جایزه چالش نوآورانه، 15 طرح برتر را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-04 11:58

افزودن دیدگاه جدید