کد مطلب: 

172632

راه اندازی سایت روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

سایت روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد فضای اطلاع رسانی مجازی کشور شد.
راه اندازی سایت روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش سیتنا، پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آستانه دهه فجر و به میمنت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رونمایی و فعال شد.

در این مراسم که مدیرکل و کارکنان روابط عمومی دفتر حضور داشتند، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی در عصر انفجار اطلاعات و وجود رسانه‌های متعدد در فضای مجازی، تاکید کرد: با تأسی از قرآن کریم و تعالیم حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه، بهترین کار در اطلاع‌رسانی پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال اسلامی است.

پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع به نشانی www.prdc.ir در فضای مجازی قابل دسترسی است که آخرین اخبار مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدارها، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، پیام ها و سفرهای مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همراه اسناد صوتی و تصویری منتشر می‌نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-29 12:33

دیدگاه‌ها

تصویر مهسا
با عرض ارادت واحترام عاجزانه تقاضامندیم در خصوص بازنشستگی زنان با 20 سال تجدید نظر فرمایید چراکه زنان شاغل با توجه به مسئولیت همسرداری و فرزند مشکلات فراوان داریم (جمعی از زنان شاغل)
ارسال شده توسط مهسا در 25 بهمن 95 - 09:54
تصویر محسن خرقانی
ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب آقای هاشمی باسلام : احتراما مغازه اینجانب محسن خرقانی در سال 94 مورد سرقت قرار گرفت و تمام سرمایه خود را از دست دادم و هم اکنون در سال 95 توان خرید یک ماشین وانت برای ادامه امرار و معاش خود را ندارم و آن وقت دولت امریکا دو میلیارد دلار از دارایی های ایران را به بهانه ای واحی به غرامت بر می دارد و بین مردم خود تقسیم میکند این انصاف است . لطفا رسیدگی فرمایید.
ارسال شده توسط محسن خرقانی در 02 ارديبهشت 95 - 16:28

افزودن دیدگاه جدید