کد مطلب: 

172532

بررسی وضعیت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت توسط دکتر واعظی

جلسه کنترل پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزیر، مدیران وزارتخانه و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت روز پنج شنبه دوم بهمن ماه سالجاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
بررسی وضعیت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت توسط دکتر واعظی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت زیرساخت اعلام کرد: در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت پروژه های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، میزان پیشرفت هر یک از پروژه ها، موانع موجود و راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در روند اجرای آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه چند طرح زیرساختی که در مرحله مطالعه قرار دارند مورد بررسی قرار گرفته و دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اظهار رضایت از روند پیشرفت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت از تمامی مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این جلسه مهندس محمود خسروی، معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تشکر از حضور دکتر واعظی و سایر مدیران وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که با حمایت های صورت گرفته، پروژه های ملی و بین المللی این شرکت در زمان مقرر و با موفقیت به نتیجه برسند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-24 13:08

افزودن دیدگاه جدید