کدخبر :172464 پرینت
01 بهمن 1393 - 00:22

بانک آینده حامی برتر نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

بانک آینده در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی خود و التزام به توسعه فرهنگی در تمامی اقشار جامعه، از نخستین «جشنواره روستاهای دوستدار کتاب»، حمایت می‌کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نخستین «جشنواره روستاهای دوستدار کتاب»، به‌صورت رقابتی و  با هدف گسترش عدالت فرهنگی، کمک به توسعه فرهنگی روستاها در سال «اقتصاد و فرهنگ» با «عزم ملی» و «مدیریت جهادی» و حمایت از پیشنهادهای نو و ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی، از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

در راستای تحقق این اهداف، در مراسم پایانی نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب که روز شنبه، دوّم اسفندماه جاری در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار می‌شود، نخستین دوره «طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران» نیز به‌مرحله اجرا در خواهد آمد.

در طول برگزاری این دو رویداد فرهنگی، نهادهای دولتی و غیردولتی، از جمله: کتابخانه ملی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دفتر توسعه فرهنگی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، ستاد عالی کانون‌های مساجد، بانک آینده و هم‌چنین سازمان یونسکو با این برنامه‌ها همکاری داشته‌اند که مسؤولان و مقامات عالی‌رتبه این نهادها در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است؛ بانک‌ آینده، صرف‌نظر از اهداف اقتصادی خود، نگاهی ویژه به جامعه و مردم داشته و همواره سعی دارد تا در شرایط مختلف، حضور مؤثر خود را در کنار تمامی اقشار جامعه حفظ نموده و بخشی از منابع خود را به‌دور از نگاهی انتفاعی، صرف امور فرهنگی و اجتماعی نماید.

در همین راستا، در نظر است؛ در مراسم پایانی این جشنواره که اوایل اسفندماه در تهران برگزا می‌شود 5 روستای برگزیده و 5 روستای قابل‌تقدیر از نظر فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتابخوانی انتخاب و معرفی شوند که مستقیماً از سوی بانک آینده، به‌عنوان حامی انحصاری جشنواره مورد حمایت قرار می‌گیرند که حمایت مذکور کاملاً در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی بانک و بسترسازی مناسب برای توسعه اقتصادی کشور بر پایه توسعه فرهنگی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.