کدخبر :172446 پرینت
30 دی 1393 - 03:02

تمدید گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتریان بانک انصار

گواهینامه ISO10002:2005 (رسیدگی به شکایات مشتریان) بانک انصار در راستای اطمینان بخشی به مشتریان و ارتقای فعالیت های مرتبط با ارزش های محوری و جلب رضایت مشتریانی که به نحوی از خدمات ارایه شده اعلام نارضایتی کرده اند، تمدید شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، گواهینامه ISO10002:2005 از سوی شرکت معتبر DQS آلمان به بانک انصار اهدا و در سال جاری براساس انجام ممیزی های دقیق کارشناسان این شرکت و انطباق اقدامات بانک مذکور با استانداردهای بین المللی نسبت به شکایات دریافتی، تمدید شده است.

بانک انصار به عنوان یازدهمین بانک خصوصی کشور با بیش از 9/5 میلیون مشتری و به عنوان سومین بنگاه بزرگ سهامی کشور، براساس برنامه های تحولی، راهبرد مشتری مداری و ارتقای ظرفیت های رقابتی، درپی انجام ممیزی های گوناگون نسبت به فعالیت های خود در تمامی زمینه هایی است که به ارتقای سطح رضایت مشتریان بینجامد و گواهینامه های بین المللی معتبر را به عنوان شاخص حرفه ای گرایی نصیب این بانک کند.

شایان ذکر است که با کنترل موثر شکایات، زمینه برای پاسخگویی مناسب به مشتریان فراهم می شود و بانک انصار می تواند شکایت مشتری را به رضایت ایشان تبدیل کند، به ویژه زمانی که شکایات فرصتی برای بهبود از طریق شناسایی ضعف ها و کاستی ها تلقی شود. ایزو 10002 به بانک کمک می کند تا به این واقعیت برسد که بدون توجه به ماهیت، توانمندی های نیروی انسانی، روش های کارآمد و آمادگی برای پاسخگویی موثر به نیازهای بانک، نمی تواند به پیشرفت برسد. نظام مدیریت شکایات مشتریان بعنوان نیاز اصلی و ضروری هر شرکتی است که می خواهد در یک فضای رقابتی حتی یک مشتری را نیز از دست ندهد.  

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.