کد مطلب: 

17212

اولین کنفرانس تخصصی توسعه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید برگزار می‌شود

اولین کنفرانس تخصصی توسعه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید برگزار می‌شود

اولین کنفرانس تخصصی توسعه نرم‌افزارهای کاربردی اندروید، به همت شرکت "سماتک" یکشنبه 27 مهرماه در محل دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.
 

به گزارش خبرنگار سیتنا، نخستین کنفرانس تخصصی توسعه نرم‌افزارهای کاربردی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و تحت نظارت مجری بین‌المللی آموزش‌های اندروید (ATC آمریکا) برگزار می‌شود.

 

هدف از برگزاری این کنفرانس توانمندسازی برنامه‌نویسان نرم‌افزارهای کاربردی ابزارهای هوشمند است و مباحث مرتبط با آینده‎ی اندروید، بازاریابی اندروید و آموزش اندروید در این کنفرانس توسط اساتید مطرح خواهد شد.

 

سازمان فناوری اطلاعات در راستای شکل‌گیری نهضت تولید محتوا و اپلیکشن، برنامه‌ای گسترده‌ را برای آموزش برنامه‌نویسان و ترویج این صنعت در دستور کار دارد.

 

نفوذ سیستم عامل اندروید با شیبی بسیار زیاد از سال 2011 به سمت تسخیر بازار تلفن‎های هوشمند در حال حرکت است و طبق آمارهای جهانی در سه ماهه دوم سال 2014 بیش از 84 درصد گوشی‌های هوشمند تولید شده در دنیا مبتنی بر سیستم اندروید بوده‌اند.

 

در همین حال، تولید هر App (برنامه کاربردی) 30 شغل مستقیم و 20 شغل غیر مستقیم ایجاد می‌کند که با احتساب حمایت از نهضت تولید محتوا و تولید 100 برنامه در سال، پتانسیل ایجاد سالانه 5 هزار شغل در این صنعت در ایران وجود دارد.

 

معرفی محیط برنامه‌نویسی اندروید با نام اندروید استودیو، امنیت اندروید و شخصی‌سازی اندروید براساس دستگاه و برند از جمله محورهای این کنفرانس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-14 10:57

افزودن دیدگاه جدید