کدخبر :171238 پرینت
15 آذر 1393 - 16:40
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

مدیریت شرکت مخابرات ایران مشارکتی است

شرکت مخابرات ایران بعد از تغییر و تحول جدید سه مساله‎ی مهم مالی ، ساختاری و پرسنلی را با مشارکت همه‎ی مدیران و کارکنان مدیریت می‎کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس "ابراهیمی" مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، افزود: سیاست ما در شرکت مخابرات ایران اعمال مدیریت مشارکتی و استفاده از نظر همه مدیران و کارشناسان در بخش های مختلف است. ما ضمن اینکه از طریق کانال های مختلف مثل روابط عمومی ، بازرسی ، دفتر مدیر عامل و ... نظرات کارشناسی را در امور دخالت می دهیم ، اخیراً با تشکیل 6 کمیته جدید مشارکت مستقیم را توسعه دادیم.
وی افزود: در همین راستا 6 کمیته عالی امنیت تبادل اطلاعات ، تدوین سیاست های کلان پاداش ، بهره مندی از مشاورین خارجی و داخلی ، بررسی خرید تجهیزات مورد نیاز مخابرات ، واگذاری ظرفیت فیبر تاریک درون استانی و سفرهای خارجی در شرکت مخابرات ایران تشکیل شده است که هر یک می توانند با بررسی مسائل و موضوعات مورد نظر و پیشنهاد به مدیریت در جهت تحقق برنامه ها مؤثر باشند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر تغییر روش های سنتی در مدیریت تلفن ثابت گفت: ما در شرکت مخابرات ایران همواره به سه نکته اساسی توجه ویژه داریم؛ تأمین منافع سهامدار، انجام وظیفه ملی و مأموریت سازمانی و اعتماد سازی در جامعه با ارائه سرویس های مناسب، لذا سعی می کنیم با سرمایه گذاری در بخش ها و ارزش آفرینی در شبکه موجود به هر سه وظیفه عمل کنیم.
مهندس ابراهیمی افزود: ساختار جدید شرکت مخابرات ایران با ادغام هلدینگ و شرکت ثابت به زودی تدوین می شود. هر چند به همه یادآور شده ام که نباید عجله کرد. اگر تا پایان سال هم آماده شود می توانیم از سال 94 با ترکیب و مدیریت یکپارچه تر کارها را به پیش ببریم.
وی گفت: بنا داریم ساختار را به نوعی طراحی کنیم که برای هیچ یک از همکاران مشکل ایجاد نشود و انشاء ا... همه بتوانند با امنیت شغلی مناسب و آرامش روانی به مسؤولیت خود بپردازند.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.