ارائهی بیش از 250 خدمت ارزش افزودهی جدید توسط همراه اول
به گفته مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول، اپراتور اول هم اکنون با همکاری 20 شرکت داخلی و خارجی، بیش از 250 خدمت ارزش افزوده ارائه میدهد.
به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس محمدرضا سوهانیان که صبح روز یکشنبه 14 اسفندماه در دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه سخنرانی میکرد، افزود: این 250 خدمت جدید در 25 دسته اصلی از طریق پرتال همراه اول ارائه شده است.
وی راهاندازی موفق خدمات ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عضویت 210 نماینده را از دیگر خدمات جدید همراه اول در حوزه vas دانست و اظهار داشت : همراه اول همکاری بسیار خوبی با بانکها و سازمان های مرتبط جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود دارد.
سوهانیان ضمن تشریح رویکردهای استراتژیک همراه اول درخصوص خدمات ارزش افزوده، از دو رویکرد اصلی بازاریابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی و قرمز نام برد و اظهار داشت درحالیکه 14 درصد فضای معمول کسب و کارها از استراتژی آبی و 86 درصد مابقی قرمز است؛ نقش کسب و کارهایی که در فضای آبی تعریف می شوند در سود آوری شرکت ها بیشتر است.
مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول با بیان اینکه رویکرد استراتژیک اپراتور اول در خدمات ارزش افزوده مبتنی بر واقعیت های موجود جهان است افزود: رشد درآمد از ناحیه مکالمه تقریباً به صفر رسیده است، درحالیکه در سال های 2008 تا 20014 افزایش درآمد از ناحیه سرویس هایی غیر از مکالمه حدود 12درصد پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اهمیت سرویس موبایل پیمنت گفت: در میان خدمات ارزش افزوده تلفن همراه رشد موبایل پیمنت از بقیه سرویس ها بیشتر بوده و خواهد بود.
سوهانیان درپایان ضمن اشاره به برخی جهت گیریهای استراتژیک همراه اول درحوزه خدمات ارزش افزوده اظهار داشت: درنظر گرفتن خدمات ارزش افزوده بعنوان یک کسب و کار مهم و جدی، آگاهی به تفاوت های مهم کسب و کار مبتنی بر پلتفرم با کسب و کارهای دیگر و قواعد بازی جدید، واقف بودن به نقش محوری خود در توسعه اکوسیستم خدمات ارزش خدمات ارزش افزوده، توسعه سبد محصولات ارزش افزوده به شکل کامل با توان برنامه ریزی، در نظر گرفتن نیازهای مشتریان همراه اول، ارزشمند بودن کارآفرینی و عمل به تعهدات و ... از دیگر جهت گیری های استراتژیک همراه اول در حوزه ارزش افزوده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید