کد مطلب: 

16963

روح الله مومن نسب: رگولاتوری می‎خواهد گروهی را قربانی رشد گروه محدودتری کند/ سکان شورای عالی فضای مجازی به دست مدیران ضعیف و نالایق افتاده است

روح الله مومن نسب: رگولاتوری می‎خواهد گروهی را قربانی رشد گروه محدودتری کند/ سکان شورای عالی فضای مجازی به دست مدیران ضعیف و نالایق افتاده است

"مومن نسب" فعال فضای مجازی، گفت: شورای عالی فضای مجازی با این عظمت در کشور تشکیل شد ولی متاسفانه سکانش به دست مدیران ضعیف و نالایق افتاده است.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، "روح الله مومن نسب" در گردهمایی سراسری مدیران شرکت‎های اینترنتی کشور که عصر سه شنبه (هشتم مهرماه) به منظور بررسی پیش‌نویس اصول حاکم بر صدور پروانه‎ی شرکت‎های اینترنتی برگزار شد، با بیان انتقاداتی نسبت به عملکرد رگولاتوری کشور، خطاب به "عباسی شاهکوه"، گفت: این تعداد از افراد را بیکار کردن، درست نیست. اگر این دوستان سرویس دهنده‎ی اینترنت هستند و شما هم دلسوز اینترنت و پهنای باند در کشور، روشی که در پیش گرفته‌اید، درست نیست.

 

رگولاتوری می‎خواهد گروهی را قربانی رشد گروه محدودتری کند

 

این کارشناس فضای مجازی در ادامه افزود: درست نیست که گروهی را قربانی رشد گروه محدودتری کنید.

وی با پیشنهاد صبوری و مدارای رگولاتوری کشور به ادامه‎ی حیات شغلی شرکت‌های ISP خاطرنشان کرد: وقتی شما معتقدید با ورود اینترنت پهن باند، این دوستان اتوماتیک ورشکسته می‌شوند، چرا خودتان ورشکسته شان می‌کنید؟ اجازه دهید در فضای رقابتی از بین بروند نه اینکه به اجبار از بین بروند.

 

سکان شورای عالی فضای مجازی به دست مدیران ضعیف و نالایق افتاده است

 

مؤمن‌نسب در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تاسف از عملکرد ضعیف مدیران شورای عالی فضای مجازی کشور و به طور خاص "سعید مهدیون"، اذعان داشت: مساله‎ی جدی‌تر در این حوزه آن است که آدمی ضعیفی در این جایگاه قرار دارد و این عجیب است.

 

وی در همین راستا با انتقاد صریح از عملکرد مهدیون، "معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی"، گفت: شورای عالی فضای مجازی با این عظمت در کشور تشکیل شده و متاسفانه سکانش به دست مدیران ضعیف و نالایق افتاده است.

 

تصدی گری وزارت‌ ارتباطات در امور مختلف فاجعه بار است

این کارشناس فضای مجازی، در ادامه‎ی سخنان خود، عملکرد وزارت ارتباطات را در خصوص برخی موارد، غیرقانونی خواند و تصریح کرد: شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده تا وزرات ارتباطات دیگر خودش قانون گذاری، اجرا و نظارت بر عملکردش نداشته باشد، اما باز شاهدیم که خود وزارت‌خانه در امور مختلف، تصدی‌گری نیز انجام می‌دهد و این فاجعه است.

 

می‎خواهید عده‌ای را پرورش دهید تا عده‌ای دیگر را ببلعند؟

وی در پایان، بلعیده شدن شرکت‌های ISP توسط شرکت‌های بزرگتر جایگزین واژه‎ی ادغام خواند و گفت: من با آنچه توسط شورای رقابت، ادغام نامیده شد، مخالفم و معتقدم که این رویه، نوعی بلعیده شدن است و این بدان معناست که عده‌ای را پرورش دهیم تا عده‌ای دیگر را ببلعند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-30 21:36

دیدگاه‌ها

تصویر جهان
سلام این را می گویند یک سوزن به خود و یک جوالدوز به دیگران! عملکرد ضعیف شورا و سیاسیون حاکم بروزارت هست که دوباره شورایعالی فناوری اطلاعات در مقابل شورای مجازی علم می شود باکمیسیون هاو کارگروههای متعدد در هر دو شورا!!! کار مملکت شده شورا و کمیسیون و کارگروه بازی!! داستان مشهور آفتابه لگن 100 دست شام و ناهار هم در جهانگردی!!
ارسال شده توسط جهان در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید