رسانه ها ذهنیت ساز جامعه هستند
رسانه ها با نقشی که در شکل دهی به افکار عمومی دارند ،ذهنیت ساز جامعه هستند .
به گزارش سیتنا، مهندس «محمود خسروی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در دومین همایش روابط عمومی نمایندگی های استانی این شرکت سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: اینترنت به عنوان بستری برای تحقیق و مطالعه بیشترین فرصت را برای ارتقا و توسعه دانش در همه زمینه ها در اختیار همگان گذاشته است.
مهندس خسروی در ادامه تصریح کرد: همکارانی که در این دو سال در روابط عمومی زحمت کشیدند توانستند شرکت ارتباطات زیرساخت را به عنوان بخش حاکمیتی ارتباطات در کشور به جامعه معرفی کنند.
وی افزود: لازم است که در استان ها نیز نمایندگی های استانی این نقش حاکمیتی زیرساخت را در سراسر کشور برای مسئولان اداری و سیاسی استان، ائمه جمعه، فرمانداران، استانداران و شورای اداری استان ها تبیین و تشریح کنند.
مهندس خسروی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش بین الملل به جایگاه مناسبی دست یافته است و سازمان ون هادهای بین المللی در حوزه ارتباطات هم اکنون این شرکت را به عنوان نماینده کشور ایران در حوزه ارتباطات مخابراتی در حوزه بین الملل می شناسند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید