کدخبر :1695 پرینت
14 اسفند 1390 - 11:10

دیتاسنتر ملی با طراحی جامع متخصصان تحقق می یابد

متن خبر

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی زیرساخت در دومین گردهمایی رابطین استانها، گفت: دیتاسنتر ملی با طراحی جامع متخصصان و همکاری روابط عمومی استانها تحقق می یابد.

به گزارش سیتنا از دفتر روابط عمومی و اموربین الملل زیرساخت، مهندس آریانیان با بیان این مطلب افزود: به سازی شبکه های استانی ضروری است و روابط عمومی استانها با تقویت توان تخصصی و علمی می توانند به این امر مهم دست یابند.

 

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، یکی از اقدامات مهم در سطح استانها را گرفتن نگهداری شبکه راه دور از مخابرات ایران و واگذاری به پیمانکاران طرف قرارداد زیرساخت برشمرد و تصریح کرد: این مهم با تلاش مدیرعامل زیرساخت و نمایندگی های استانی فراهم شد.

 

وی ارائه پهنای اینترنت بین الملل ازسوی شرکت زیرساخت، به عنوان متولی اینترنت در کشور را ضروری برشمرد و گفت: شرکت زیرساخت، ابتدا پهنای باند را از اپراتورهای بین المللی خریداری می کند و توزیع آن رابا استفاده از شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد بر عهده می گیرد.

 

مهندس آریانیان استفاده از دیتا سنتر ملی را جزء برنامه های اصلی شرکت دانست و افزود: در کنار استفاده از اطلاعات جهانی، نیازمند تقویت شبکه های داخلی هستیم.

 

وی به سرویس ترانزیت ارتباطات اشاره کرد و افزود:با ایجاد هاب منطقه می توانیم پهنای باند رابه اپراتورهای کشورهای دیگر بفروشیم.

 

این همایش دوروزه صبح امروز 13 اسفندماه آغاز به کارکرد و تا پایان وقت اداری دوشنبه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.