کدخبر :1687 پرینت
13 اسفند 1390 - 14:45

مانیتور جدید AOC و تلاش برای احیاء طبیعت + عکس

متن خبر

AOC به‌تازگی مانیتوری را وارد بازار کرده‌است که در آن کوشیده‌شده ضمن رعایت بالاترین استانداردهای فنی، همه‌ی ویژگی‌های زیست‌محیطی ممکن نیز ارتقاء یابد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، این مانیتور 18.5 اینچی با نام e950Swda جدیدترین محصول از سری مانیتورهای موسوم به "سبز" این شرکت است که دارای بالاترین میزان بهره‌وری مصرف انرژی بوده و استانداردهای زیست‌محیطی آن به گفته‌ی کارشناسان در سطح کاملا مطلوبی است.

 

این مانیتور باریک و جذاب با وجود برخورداری از ویژگی‌های LED و همچنین رزولوشن 1366 در  768 پیکسل، با هدف کمک به فرایندهای زیست‌محیطی با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار‌گرفته است.

 

نور پس زمینه‌ی LED این مانیتورها باعث شده تا هیچ نوع اثر جیوه‌ای سمی که متاسفانه کاربرد گسترده‌ای در انواع CCFLهای تجاری موجود در بازار دارد و قابل سرایت به محیط زیست است، نداشته و سبب صرفه جویی انرژی تا نزدیک به سطح 50 درصد در مقایسه با سایرین شود.

 

کاهش مصرف انرژی در این محصولات همچنین می‌تواند بوسیله تنظیم‌کننده انرژی مخصوص کاربر و سوئیچ های خاموش‌کننده خودکار و تایمردار کنترل شود. 

 

در e950Swda نسبت کنتراست 20,000,000:1 بوده و ارائه‌ی تصاویر زنده و شفاف با ظاهری جذاب و ساده صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که این مانیتورهای باریک فقط 18 میلیمتر ضخامت داشته و سطح پشتی و بالایی پایه‌شان نیز نمایی براق و متالیک دارد.

 

دکمه‌های کنترل، در زیر لبه‌ی انتهایی و درخشان مانیتور تعبیه شده و کابل‌های اتصال از جمله برق نیز به شکلی طراحی شده‌اند که زیاد مشخص نباشند و نسبت به جایگیری پایینی پورت های رایج در سایر مانیتورها، مناسب تر به نظر برسند.  

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.