کد مطلب: 

16809

برگزاری نخستین کنفرانس فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف

نخستین کنفرانس فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 مهرماه، از ساعت 8:30 صبح لغایت 6:30 بعد ازظهر در سالن همایشهای جابر بن حیان در محل این دانشگاه واقع در تهران، خیابان آزادی برگزار می گردد.

 

به گزارش سیتنا، این کنفرانس مشتمل بر دو میز گرد و سی سخنرانی توسط فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، در محورهای پنجگانه زیر است:

محور اول: مولفه های دانشگاه کارآمد در دنیای نو
محور دوم: نمونه ای از دست آوردهای فارغ التحصیلان شریف
محور سوم: موانع توسعه صنعتی کشور
محور چهارم (میز گرد): بهینه سازی مصرف انرژی در کشور
محور پنجم (میز گرد): چالشهای توسعه صنایع نوین

 

یکی از دو سخنرانی کلیدی کنفرانس توسط دکتر مسعود نیلی استاد دانشگاه شریف و مشاور اقتصادی رییس جمهور در زمینه موانع توسعه صنعتی کشور ایراد میگردد. 

 

دکتر مهدی ضرغامی رییس اسبق دانشگاه شریف سخنران کلیدی دیگر هستند که در زمینه آموزش و پژوهش در علوم ومهندسی در ایران صحبت می کنند.

 

برخی از سخنرانان دیگر کنفرانس عبارتند از دکتر نیایش افشردی استاد فیزیک و اخترشناسی دانشگاه واترلوی کانادا، دکتر زهرا موسوی استاد مهندسی برق دانشگاه مانیتوبا و صاحب کرسی تحقیق کانادا در مهندسی پزشکی، دکتر شاهرخ شیبانی استاد بازنشسته دانشکده مهندسی برق شریف و موسس شرکتهای کیاتل و میکروموج،

 

کنفرانس با مراسم تقدیر از اساتید پیشکسوت، فارغ التحصیلان و خدمتگزاران برجسته دانشگاه پایان می پذیرد.

 

همچنین نمایشگاهی از دست آوردهای فارغ التحصیلان شریف در کنار کنفرانس برپا خواهد بود.

 

از کلیه دانشگاهیان، پژوهشگران، ارگانهای ذیربط و عموم علاقمندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کنفرانس، به سایت کنفرانس در آدرس http://conf.alumsharif.org مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-24 11:16

افزودن دیدگاه جدید