کدخبر :1663 پرینت
09 اسفند 1390 - 13:23

سرخط تازه‌ترین تحولات بحرین در بخش عربی سایت شفقنا

متن خبر

به دلیل عدم پوشش صحیح رسانه‌یی اخبار انقلابیون شیعه بحرین، بخش عربی سایت شفقنا (سایت بین المللی همکاری‌های خبری شیعه) با راه‌اندازی سرویس ویژه اخبار بحرین به پوشش اختصاصی وقایع بحرین می‌پردازد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR) به نقل از خبرنگار فارسی شفقنا، موج بیداری اسلامی و انقلاب‌های ضد استبدادی و ضد سلطه، کشورهای عربی و خاورمیانه را در برگرفته است و در این مسیر بسیاری از مسلمانان در برابر حاکمان دیکتاتور و دست نشانده قیام کرده اند؛ در این بین انقلاب مردم بحرین را می‌توان مظلوم ترین انقلاب نامید چرا که با وجود اعمال زور و خشم و وحشت از سوی نیروهای حکومتی و شکنجه و آزار انقلابیون و مخالفان آل خلیفه، رسانه‌های وابسته به قدرت‌ها کمتر به بیان اخبار این کشور پرداخته‌اند. 
 
بخش عربی شفقنا در نجف اشرف، اخبار مربوط به انقلاب بحرین و وضعیت شیعیان بحرین را از منابع موثق داخل این کشور کسب می‌کند و در کوتاهترین زمان بر روی خروجی قرار می‌دهد.
 
خبرنگاران، صاحب نظران و علاقه مندان می‌توانند اخبار اختصاصی شیعیان عرب زبان را در شفقنا العربی و اخبار اختصاصی انقلاب بحرین را در شفقنا البحرین به زبان عربی ملاحظه کنند.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.