کد مطلب: 

16521

وزیر ارتباطات، مطرح کرد: طرح ارائه‎ی گوشی تلفن همراه با سیم کارت، برای جلوگیری از قاچاق

وزیر ارتباطات، مطرح کرد: طرح ارائه‎ی گوشی تلفن همراه با سیم کارت، برای جلوگیری از قاچاق

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اختلالات تلفن همراه در روزهای اخیر را به دلیل توسعه‎ی شبکه برای راه‎اندازی نسل سوم دانست، گفت: این کارها در مرحله اول در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها انجام و اختلال‎ها بزودی برطرف می شود.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، "محمود واعظی" در مراسم گشایش ششمین نمایشگاه برترین‌های تلفن‌ همراه، تبلت و لوازم جانبی اعلام کرد: هدف جدی دولت در وزارت ارتباطات بومی سازی محصولاتی مانند تلفن همراه است و تولید داخلی را باید تقویت کنیم. استفاده از تلفن هوشمند همراه و تبلت در کنار ابزارهای رایانه ای در همه خانواده‌های ایرانی نیاز  است و ترجیح می دهیم تولید داخلی این نیاز را تامین کند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها برای معرفی محصولات برتر کاری ارزشمندی است و یکی از راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا در این حوزه ارائه گوشی تلفن همراه در کنار سیم کارت هنگام فروش است.

 

واعظی گفت: این کار با همکاری و هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه قابل انجام است.

 

وزیر ارتباطات با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت : مهمترین پیام آن استفاده از مشارکت بخش خصوصی است و ما هفته پیش جلسه‌ای را با اپراتورهای تلفن همراه برگزار کردیم و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت ها تصمیم گرفتند برای حمایت تولید و پژوهش داخلی به ویژه گروه‌های دانش بنیان، نوشتن برنامه‌های کاربردی را به متخصصان داخلی بسپارند.

 

واعظی اظهار داشت: تا زمانی که از برنامه‌های کاربردی در اپراتورهای تلفن همراه استفاده می شود ، حقوق نویسنده آن هم پرداخت شود.

 

گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه برترین های تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با شعار "فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت اقتصاد و فرهنگ کشور" تا روز جمعه 21 شهریور از ساعت 10 تا 20 در بازار موبایل ایران در محدوده پائین تر از پل حافظ دایر می‎باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-08 11:22

افزودن دیدگاه جدید