کنترل لحظه ای دستگاه های خودپرداز پست بانک
با ایجاد و راه اندازی سامانه مانیتورینگ دستگاه های خودپرداز (ATM) و وب کیوسک پست بانک ایران، دستگاه های مذکور از طریق این سامانه بصورت لحظه ای کنترل و نظارت می شوند.
به گزارش سیتنا، بنابر اعلام اداره کل بانکداری الکترونیک پست بانک، این سامانه در صورت خروج دستگاه های خودپرداز (ATM) شعب و دفاتر و همچنین وب کیوسک های شعب از سیستم خدمات دهی، به صورت خودکار اقدام به ارسال پیامک برای مسئول دستگاه ها نموده و از طرفی گزارش عدم سرویس دهی دستگاه های مذکور را از طریق ایمیل برای مدیران استان ها ارسال می نماید.
بنابر این گزارش این سامانه در مرحله اول برای مدیران شعب پست بانک سراسر کشور قابل دسترسی است و در مرحله بعدی نیز برای دوایر خودپرداز مدیریت ها قابل دسترسی خواهد بود.
گفتنی است درحال حاضر تعداد 1300 دستگاه خودپرداز در سطح شعب و دفاترخدمات بانکی پست بانک و همچنین 52 دستگاه وب کیوسک در سطح شعب این بانک در سراسر کشور خدمات نوین بانکی را به هموطنان ارائه می کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید