پاسخ تلفنبانک بانک صادرات به حدود 5 میلیون تماس
سامانه تلفن بانک صادرات ایران در آذر ماه سالجاری به بیش از 4 میلیون و 800 هزار تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور رفاه حال مشتریان و در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به راه اندازی سامانه تلفن بانک نمود.
این سامانه در آذرماه سالجاری پاسخگوی بیش از 4 میلیون و 800 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است و این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را بصورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفن بانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند.
گفتنی است مشتریان جهت استفاده از سامانه تلفن بانک بانک صادرات ایران لازم است در وهله اول با مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه تغییر رمز- انتخاب رمز دوم، برای خود یک کد 5 رقمی را به عنوان رمز دوم تعریف نمایند.
شایان ذکر است که مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیر حضوری نظیر تلفن بانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و ... ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمز حساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمز حساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید