مدیرعامل رایتل: 135 شهر کشور تحت پوشش رایتل است/ برخی بستههای خدماتی ما ارزانتر از دو اپراتور دیگر است/ رومینگ بین الملل رایتل تا یک ماه دیگر برقرار میشود/ با هیچ مشاور خارجی همکاری نداریم
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، گفت: در حال حاضر 1.5 میلیون مشترک در 135 شهر کشور تحت پوشش شبکه تلفن همراه رایتل قرار دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیتنا (citna.ir)، مهندس سید مجید صدری که در نخستین حضور رسانهای در جمع عمومی خبرنگاران در کسوت مدیرعامل رایتل سخن میگفت، خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد مشترکان سیمکارتهای دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور ندارم، ولی میتوانم بگویم مصرف خدمات دیتا بیش از خدمات مکالمه است و هم اکنون تعداد مشترکین سیمکارت دیتای ما بیشتر است.
راهاندازی رومینگ بین الملل رایتل تا یک ماه دیگر
مدیرعامل رایتل در ادامه در خصوص خدمات رومینگ این اپراتور در سطح بین الملل، گفت: در حال حاضر خدمات رومینگ بین الملل نداریم اما طی یک ماه آینده رومینگ بین الملل رایتل را برقرار میکنیم تا مشترکان ما در سفرهای خارجی دچار مشکل نشوند.
قطع سرویس مکالمهی تصویری، ضرر قابل توجهی به ما تحمیل کرد
صدری با اشاره به قطع سرویس مکالمهی تصویری رایتل از اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: مکالمهی تصویری، سرویس ویژهی رایتل است و قطع این سرویس، ضرر قابل توجهی به ما تحمیل کرد که امیدواریم با حضور دکتر واعظی در وزارت ارتباطات این مشکل هر چه سریعتر مرتفع شود.
برخی بستههای خدماتی ما ارزانتر از دو اپراتور دیگر است
وی در خصوص تعرفههای فعلی رایتل، گفت: تعرفههای رایتل با دو اپراتور دیگر تفاوت چندانی ندارد، ولی این گونه جا افتاده که تعرفههای رایتل گران است؛ اگرچه برخی بستههای خدماتی ما حتی ارزانتر از دو اپراتور دیگر است.
ﻫﺪﻑ ﻣﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌﺮفهها ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺬﺏ ﻣﺨﺎﻃب بیشتر ﺍﺳﺖ
به گزارش خبرنگار سیتنا، در عین حال، مدیرعامل رایتل در ادامه سخنانش، گفت: ﻫﺪﻑ ﻣﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌﺮفهها ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺬﺏ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺨﺎﻃﺒﯿﻦ ﺍﺳﺖ و ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩی ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮﯼ ﺑﻌﺪﯼ ﺧﺒﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺧﺼﻮﺹ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌرفهها ﻭ ﺍﺭﺍئهی ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺟﺪید میدهم.
برای افزایش دورهی انحصار جدی هستیم
صدری ضمن تاکید دوباره بر قطع بودن مکالمات تصویری این اپراتور از اردیبهشت تا کنون، گفت: اگرچه دورهی انحصار رایتل شهریورماه سال آینده به پایان میرسد، اما ما با جدیت در تلاش و تعامل برای افزایش این دورهی انحصار هستیم.
به دنبال تهیه SLA برای کاربران هستیم
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اپراتور سوم بابت قطع تماسهای تصویری به کاربران خود خسارت پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: به دنبال تهیه SLA برای کاربران هستیم اما به طور قطع اگر قرار به پرداخت خسارت باشد خود ما هم باید این خسارت را دریافت کنیم تا آن را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.
به حقالسهم دولت از سود اپراتور سوم انتقاد داریم
به گزارش خبرنگار سیتنا، صدری درباره حقالسهم دولت از سود اپراتور سوم اظهار کرد: دربارهی رقم این سود انتقاداتی داریم و این انتقادات را به سازمان تنظیم مقررات انعکاس دادهایم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون ما با هزار سایت و 1.5 میلیون مشترک هنوز به مرحلهی سوددهی چندان نرسیدهایم و برای سوددهی نیاز به زمان داریم.
اطلاع رسانی و شفاف سازی از اصول اصلی رایتل است
وی در بخشی دیگر از سخنانش افزود: اطلاع رسانی و شفاف سازی از اصول اصلی رایتل است و ما بر این باوریم که مردم باید به صورت کامل از تمامی مسائل، مشکلات، خدمات و توانمندیهای رایتل مطلع شوند.
هزارمین سایت ما در شاه چراغ راه اندازی شد
صدری ادامه داد: ما حدود یک سال است که کار را به صورت جدی آغاز کردیم و در حال حاضر هزارمین سایت ما در شاه چراغ راه اندازی شد. طبق برنامه تا پایان دوره انحصار رایتل باید 3600 سایت را راه اندازی نماید و امیدواریم بتوانیم با حل مشکلات موجود و بهره از توان داخلی و همکاران رایتل به این مهم دست یابیم و به تمامی تعهداتمان به رگولاتوری عمل کنیم.
رایتل با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده است
به گزارش خبرنگار سیتنا، مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: از انجایی که رایتل شرکتی است که 100 درصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و خانوادهی بزرگ تامین اجتماعی با داشتن 37 میلیون نفر زیر مجموعه همه سهام دار رایتل هستند، کار و تعهدات ما را بسیار سخت است؛ چرا که شرکت رایتل با پول نیمی از مردم کشور تاسیس شده و به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تعهد بیشتری دارد، از اینرو رایتل باید حافظ سهام سهامداران و بانی توسعه برای این خانواده بزرگ باشد.
وی ادامه داد: در قدم اول با ارائهی سرویسهای ویژه به خانواده سازمان تامین اجتماعی سعی بر راضی نگه داشتن این خانواده بزرگ از رایتل داریم و این نوید را میدهیم که در آینده امکانات و تسهیلات بیشتری را در اختیار خانوادهی تامین اجتماعی قرار دهیم.
صدری در ادامه گفت: علاوه بر سازمان تامین اجتماعی، رایتل میبایست در خدمت همهی مردم جامعه باشد. با توجه به مشکلات عدیده ای که متوجه رایتل است، تمام تلاشمان را میکنیم تا بتوانیم سرویسهای بهتر با کیفیت بالاتر را به جامعه ارائه دهیم.
تمامی کارمندان رایتل داخلی هستند و با هیچ مشاور خارجی همکاری نداریم
وی گفت: یکی از نکات مهم در خصوص رایتل نسبت به دو اپراتور دیگر، استفادهی حداکثری از توانمندی نیروهای داخلی است. خوشحالیم که اعلام کنیم تمامی کارمندان رایتل داخلی هستند و رایتل با هیچ مشاور خارجی همکاری ندارد.
صدری افزود: یکی دیگر از اهداف اصلی رایتل بحث مشتری مداری است و سعی ما بر آن است تا به عنوان یک سمبل در بحث مشتری مداری در جامعه شناخته شویم.
با ارائهی سرویسهای ویژه به دنبال افرایش فروش سازمانی هستیم
وی در پایان گفت: در حال حاضر تفاهم نامههایی با سازمانهای مختلف همچون دانشگاه آزاد، وزارتخانهها، سازمان بهداشت وزارت نفت امضا کردهایم تا بتوانیم با ارائهی سرویسهای ویژه بتوانیم فروش سازمانی را افزایش دهیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید