کدخبر :305424 پرینت
14 مرداد 1403 - 11:31

تفاوت بین تلفن‌های همراه سامسونگ ساخت هند، ویتنام و کره جنوبی

بر خلاف تصور عموم، با وجود اینکه دفتر مرکزی سامسونگ در کره جنوبی قرار دارد، بیش از ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند این شرکت خارج از این کشور تولید می‌شوند که دلیل اصلی این امر، ظرفیت محدود تولید در کره جنوبی است که سامسونگ را مجبور به برون‌سپاری تولید کرده و کشورهای هند و ویتنام از جمله مقاصد اصلی این برون‌سپاری هستند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در روزهای اخیر، بحث‌هایی پیرامون محل ساخت گوشی‌های هوشمند سامسونگ در میان کاربران و خریداران مطرح شده است.

بسیاری از مشتریان با عباراتی مانند ساخت ویتنام یا ساخت هند در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین مواجه شده‌اند. اما آیا این گوشی‌ها با هم تفاوت دارند؟

این موضوع سؤالاتی را درباره تفاوت‌های احتمالی بین گوشی‌های تولید شده در کشورهای مختلف ایجاد کرده است. اما آیا واقعاً تفاوتی بین این محصولات وجود دارد و آیا باید به این موضوع اهمیت داد؟

بر خلاف تصور عموم، با وجود اینکه دفتر مرکزی سامسونگ در کره جنوبی قرار دارد، بیش از ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند این شرکت خارج از این کشور تولید می‌شوند. دلیل اصلی این امر، ظرفیت محدود تولید در کره جنوبی است که سامسونگ را مجبور به برون‌سپاری تولید کرده است. کشورهای هند و ویتنام از جمله مقاصد اصلی این برون‌سپاری هستند.

به طور کلی، سامسونگ گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده خود را از طریق برون‌سپاری تولید می‌کند، در حالی که اکثر گوشی‌های پرچمدار و پریمیوم که درصد کمتری از تولیدات را شامل می‌شوند، همچنان در خطوط تولید کره جنوبی ساخته می‌شوند.

با این حال، سامسونگ تأکید کرده است که تمامی خطوط تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت، صرف نظر از محل تولید، از استانداردها و خط مشی‌های یکسانی پیروی می‌کنند. این شرکت اطمینان می‌دهد که پیش از فروش، تمامی محصولات از نظر کیفیت و سلامت مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند.

در واقع، تفاوت قابل توجهی بین گوشی‌های سامسونگ تولید شده در ویتنام، هند یا کره جنوبی وجود ندارد. تنها تفاوت، محل ساخت گوشی است که در تجربه کاربری تأثیری نخواهد داشت. بنابراین، نیازی نیست مشتریان برای خرید گوشی ساخت یک کشور خاص، هزینه بیشتری بپردازند.

در این بین برخی افراد سودجو در بازار با ادعای برتری گوشی‌های ساخت یک کشور خاص، سعی در فریب مشتریان و کسب سود بیشتر دارند. توصیه می‌شود خریداران به این ادعاها توجه نکنند و تصمیم خرید خود را بر اساس نیازها و بودجه‌شان اتخاذ کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.