راه اندازی و توسعه سامانه تلفنی ارتباط با مشتریان (193) در دولت سیزدهم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از گذشته هموطنان میتوانند شکایات خود از عملکرد شرکت ملی پست را با شماره تلفن 193 مطرح کنند، همچنین در دولت سیزدهم، این سامانه ارتقا یافته و برای مدیران هم یک سامانه نظارتی هوشمند برای ارزیابی برخط نحوه توزیع مرسولات پستی راه اندازی شد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در چهلوپنجمین گزارش 1000 روز خدمت دولت سیزدهم در توسعه زیرساختهای ارتباطی اعلام کرد:
از گذشته هموطنان میتوانند شکایات خود از عملکرد شرکت ملی پست را با شماره تلفن 193 مطرح کنند. در این دوره، این سامانه ارتقا یافته و برای مدیران هم یک سامانه نظارتی هوشمند برای ارزیابی برخط نحوه توزیع مرسولات پستی راه اندازی شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید