کدخبر :291288 پرینت
30 بهمن 1402 - 09:29

معاون وزیر ارتباطات: اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی می‌شود

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست هم اندیشی و دوره آموزشی عاملین ذیحساب ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها، اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات را موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی دانست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نشست هم اندیشی و دوره آموزشی عاملین ذیحساب ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها با حضور هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود زالی ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارت ارتباطات، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، بازگشا حسابرس کل دیوان محاسبات کشور، حسن جوی پا سرپرست گروه حسابرسی دیوان مستقر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شیراز برگزار شد.

هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست گفت: امور مالی فرآیندمحور هستند و این فرآیندها در هر دوره ای نیاز به بازنگری و اصلاح دارند و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این موضوع توجه ویژه ای شده است تا از این بابت اشتباه و یا بستری برای فساد ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه اشراف عاملین ذیحساب به قوانین و مقررات موجب پیشگیری از بروز تخلف و بهبود عملکرد مالی می شود، افزود: در این راستا توسعه توانمندی کارکنان در بخش مالی با ارایه آموزش های لازم هم در حوزه مدیریتی و هم حوزه کارشناسی در حال انجام است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به الکترونیکی کردن امور ذیحسابی و مالی در وزارت ارتباطات به عنوان نخستین دستگاه اجرایی کشور، گفت: این امر علاوه بر ایجاد شفافیت مالی در ساختار وزارت، کاهش هزینه ها، شناسایی گلوگاه های آسیب پذیر در حوزه مالی و بهبود پاسخگویی به ذینفعان را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه عاملین ذیحسابی ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها در این جلسه به بیان چالش‌های موجود پرداختند و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام کرد.

در این نشست بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد مالی عاملین ذیحساب در سال ۱۴۰۱، از عاملین ذیحساب استانهای فارس، مازندران و کرمان  در پیشبرد اهداف و وظایف وزارت در حوزه امور مالی به عنوان «عامل ذیحساب برتر» تقدیر به عمل آمد.

بنابه این گزارش، نشست هم اندیشی و دوره آموزشی عاملین ذیحساب ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها از روز ۲۵ بهمن ماه به مدت دو روز در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.