کدخبر :289959 پرینت
25 دی 1402 - 11:37

برگزاری نخستین جلسه کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت

با تشکیل کارگروه تخصصی اقتصاد دیجیتال شورای رقابت بر اساس مصوبه ۵۹۰، اولین جلسه این کارگروه با حضور نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران و صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور بررسیِ پیش‌نویسِ بازنگریِ دستورالعمل تلفن ثابت و به روزرسانی مصوبه ۴۶۶ شورای رقابت، در مرکز ملی رقابت برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نخستین جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد دیجیتال شورای رقابت با دستور کار بررسی پیش‌نویس بازنگری دستورالعمل تلفن ثابت و به روز رسانی مصوبه ۴۶۶ شورای رقابت در مرکز ملی رقابت برگزار شد.

این جلسه با حضور نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و صاحب‌نظران عضو کارگروه و نیز نمایندگان شرکت مخابرات ایران به عنوان مطلع برگزار و حاضرین و به ارائه دیدگاه پرداختند.

گفتنی است؛ پیش از این شورای رقابت در جلسه ۵۹۰ خود، به منظور تسهیل و تمهید رسیدگی به رویه‌های ضد رقابتی در بازار های مرتبط با فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و کسب و کارهای مرتبط با فضای مجازی، دستورالعمل تشکیل "کارگروه تخصصی اقتصاد دیجیتال" را مصوب کرده بود. یکی از وظایف این کارگروه بازنگری دستورالعمل تلفن ثابت مصوبه ۴۶۶ شورای رقابت مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ و تهیه پیش‌نویس اصلاحیه آن است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.