کدخبر :288370 پرینت
14 آذر 1402 - 13:37

برگزاری جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان قزوین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از برگزاری جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی بهبود کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات واصله خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حجت اله امینی با اعلام اینکه جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی بهبود کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات واصله برگزار می گردد، گفت: بر اساس گزارش ها و شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد 37 تخلف از 14 دفتر پیشخوان دولت مورد بررسی قرار گرفت.

امینی افزود: دفاتر پیشخوان دولت به عنوان خط مقدم ارائه خدمات در حوزه های مختلف اداری و شهری ، همواره با تلاش و دقت در حال خدمتگزاری هستند و هم اکنون در اکثر نقاط شهری و حتی روستایی، مردم، از این امکان بسیار مهم برخوردارند.

وی عمده تخلفات مورد بحث در جلسه مذکور را، عدم رعایت موارد اصول حاکم بر دفاتر، مصوبه شماره دو جلسه 317 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عدم رعایت سقف تعرفه خدمات، اخذ وجوه مازاد برتعرفه ابلاغی، عدم نصب تابلوی سردرب، عدم استفاده از مهر مصوب، عدم حضور دارنده پروانه در دفتر و عدم نصب تعرفه های دستگاه های خدمت دهنده عنوان کرد و تاکید نمود که پس از بررسی در جلسه، مطابق آیین نامه ها برخورد قانونی لحاظ می گردد.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کیفیت ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت به صورت مستمر بررسی و رصد می شود و با عنایت به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات شهری وروستایی، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان موظفند تمام شرایط و ضوابط مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخلف، تعلیق خدمات، جریمه مالی متناسب با تخلف، پلمپ دفتر و در نهایت لغو پروانه دردستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.