کدخبر :287151 پرینت
16 آبان 1402 - 14:28

ارائه 68 میلیارد ریال تسهیلات به 15 طرح در حوزه فناوری اطلاعات آذربایجان غربی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از تصویب و ارائه 68 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18 برای 15 طرح حوزه فناوری اطلاعات استان خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد، اظهار کرد: هدف از جزء یک تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال جاری کشور، توسعه کارآفرینی، افزایش اشتغال و حمایت از تولید در استان های کشور است و تسهیلات موضوع این دستورالعمل، به طرح های کارآفرینی، ایجادی، توسعه ای، نیمه تمام و نیز احیای واحدهای تولیدی، شرکت های دانش بنیان و واحدهای تولیدی پیشران قابل تخصیص است.

جلیلی نژاد تصریح کرد: برای اجرایی سازی بند الف تبصره 18 سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات موارد در محورهای 9 گانه تهیه شده که پس از تصویب در کارگروه تخصصی ملی وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت اجرا به ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها ابلاغ شده است.

مدیر کل ارتباطات استان گفت: برنامه ها در دو بخش ملی و استانی تدوین شده و در بخش استانی برش هر استان جهت سهم ریالی اشتغال مشخص شده و سرانه ایجاد هر فرصت شغلی بصورت متوسط 200 تا 500 میلیون تومان است.

بر اساس این گزارش تسهیلات اعطایی با سود 10 درصد، یکسال تنفس و 36 ماه دوره بازپرداخت و به عبارت واضح‌تر چهار ساله بوده که درحال حاضر سه محور اشتغال‌زایی، سرمایه در گردش و حمایت از طرح های ملی آماده ثبت نام متقاضیان در سامانه توان آفرین است و سه محور باقی مانده از اواخر هفته آینده در دسترس متقاضیان به نشانی tavanafarin.ito.gov.ir قرار دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.