کدخبر :285490 پرینت
03 مهر 1402 - 12:04

دعوت نخست وزیر ویتنام از شرکت‌های آمریکایی برای سرمایه‌گذاری در تکنولوژی دیجیتال

نخست‌ وزیر ویتنام در نشست اقتصادی ویتنام و آمریکا، از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای آمریکایی دعوت کرد که در اقتصاد ویتنام و به ویژه در تکنولوژی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نخست‌وزیر ویتنام در نشست اقتصادی ویتنام و آمریکا در اورگان آمریکا‌، از شرکتهای آمریکایی خواست در بخش‌های تجارت و خدمات، علوم و تکنولوژی، نوآوری، تکنولوژی اطلاعات و انرژی ویتنام سرمایه‌گذاری نمایند.

وی ابراز امیداوری کرد مدیران اجرایی شرکتهای آمریکایی و افراد عادی از ویتنام بازدید و تغییرات صورت گرفته در این کشور را از نزدیک مشاهد نمایند.

وی افزود: دولت ویتنام آماده باز نمودن درها بر روی سرمایه‌گذاران در ویتنام می‌باشد.

وی بخش‌های الکترونیک، کفش و کشاورزی را از بخش‌های قوی و دارای مزیت نسبی اقتصادی ویتنام برشمرد و ابراز داشت مردم را در مرکز توسعه و پیشرفت ویتنام قرار داده است.

وی عنوان کرد که پس از گذشت نزدیک به 40 سال از ادغام کشورش در اقتصاد جهانی، ویتنام شاهد افزایش درآمد سرانه خود از 160 دلار به 4100 دلار و قرار گرفتن اقتصاد خود در جمع 40 اقتصاد بزرگ جهان و با اقتصاد 409 میلیارد دلاری می‌باشد.

وی همچنین در جلسه امضا قراردادهایی میان شرکتهای ویتنامی و آمریکایی در این حاضر گردید. همچنین از مشارکت سرمایه‌گذاری 1.7 میلیارد دلاری ویتنامی‌های مقیم خارج در 385 طرح و پروژه تمجید کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.