کدخبر :284511 پرینت
07 شهریور 1402 - 10:47

گسترش استارت‌آپ خودروهای الکتریکی پایدار در آمریکای لاتین

دفتر نمایندگی اتاق بین المللی دبی در آمریکای لاتین، با هدف حل پایدار مشکلات لجستیکی از طریق طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی نوآورانه (EVs)، به چندین بازار در سراسر منطقه آمریکای لاتین ورود کرده است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، اتاق بین المللی دبی، یکی از سه اتاقی که زیر نظر اتاق های دبی فعالیت می‌کند، نقشی کلیدی در رسیدن به یک موفقیت تجاری بین المللی دیگر ایفا کرده است. دفاتر نمایندگی اتاق‌ها در آمریکای لاتین (LATAM) از طریق ONE MOTO که یک شرکت مستقر در دبی با هدف حل پایدار مشکلات لجستیکی از طریق طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی نوآورانه (EVs) است به چندین بازار در سراسر منطقه کمک کرده است.

این اتاق با موفقیت بین ONE MOTO و Santiago Motors در شیلی ارتباط برقرار کرده تا معامله فروش سراسری جدیدی را برای استارت آپ جاه طلب امارات متحده عربی ایجاد کند که باعث می‌شود شرکت خودروسازی شیلیایی خودروهای الکتریکی ONE MOTO را در شبکه سراسری ملی خود بفروشد.

این اتاق اکنون از برنامه‌های شرکت برای گسترش به هفت بازار دیگر LATAM حمایت می‌کند. ONE MOTO قصد دارد مونتاژ و تولید خود را در آرژانتین، برزیل و مکزیک راه اندازی کند و در مسیر تضمین اولین شریک مونتاژی تا سه ماهه چهارم امسال و افتتاح دفتر مرکزی منطقه ای در اوایل سال 2024 می‌باشد.

محمدعلی راشد لوته، رئیس و مدیر عامل اتاق‌های دبی، در این باره اظهار داشت: خوشحالیم که از طریق خدمات خود به این شرکت پایدار و پیشرفته برای دسترسی به بازارهای جدید کمک می‌کنیم. اتاق بین المللی دبی متعهد به شناسایی فرصت های جدید در بازارهای اولویت دار در سراسر جهان است که دارای پتانسیل قوی برای مشاغل در دبی می‌باشند. فعالیت ما در آمریکای لاتین بر اهمیت این منطقه پویا تأکید می‌کند و ما مشتاقانه منتظریم تا به استفاده از فرصت‌های بدیهی موجود برای منافع متقابل همه سهامداران ادامه دهیم.»

توضیح اینکه کارآفرین سریالی، آدام ریدوی، ONE MOTO را در DIFC، دبی راه اندازی کرد تا به کربن زدایی و تحرک در بخش تجاری و شخصی کمک کند. این شرکت در بریتانیا، بحرین، اردن، سریلانکا، شیلی، عراق، نپال، اتیوپی جای پای خود را به دست آورده و اکنون در تلاش است تا فروش خود را بیشتر کند.

آدام ریدوی، بنیانگذار ONE MOTO، گفت: بزرگترین دارایی ما در زرادخانه پشتیبانی اتاق های دبی بوده است. زمان ارائه شده، همراه با تشویق های تزلزل ناپذیر و راهنمایی‌های متخصص، ما را قادر می سازد تا در عرض تنها دو سال از عملیات، فعالیت خود را به پنج قاره و 12 قلمرو گسترش دهیم. قرارداد جدید ما با شیلی ارزش فوق‌العاده‌ای را برای امارات در داخل کشور ایجاد می‌کند و از توافق تجارت آزاد منعقد شده بین دو کشور استفاده می‌کند و در عین حال امارات را برای تولید و نوآوری خودرو در صحنه جهانی قرار می‌دهد.

توضیح اینکه ONE MOTO اخیراً 40 میلیون دلار در بازار داخلی امارات متحده عربی تأمین مالی کرده تا به کمک مالی به کربن زدایی خودروها در سراسر کشور کمک کند. این شرکت قادر است تا سال آینده 10000 وسیله نقلیه را در امارات مستقر کند.

تا به امروز، این شرکت در 21 منطقه، 10 کشور و پنج قاره، با 26 کشور دیگر حضور داشته است. در سال 2022، ONE MOTO اولین مرکز حرکت هوشمند و نوآوری در منطقه را با همکاری موسسه فناوری روچستر در دبی راه اندازی کرد. این آکادمی تحقیق و توسعه در سطح جهانی منجر به طراحی و توسعه سه خودروی الکتریکی‌هایپر ماژولار جدید شده که قرار است تا سه ماهه چهارم امسال در امارات متحده عربی ساخته شوند.

اتاق های بین المللی دبی در حال حاضر دارای چهار دفتر نمایندگی بین المللی در آمریکای لاتین است. این شبکه به دنبال راه‌اندازی طرح «دبی گلوبال» توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، به رشد خود ادامه می‌دهد که هدف آن ایجاد 50 دفتر نمایندگی برای دبی در پنج قاره تا سال 2030 می‌باشد.

طرح دبی گلوبال با حمایت شرکای استراتژیک بخش دولتی و خصوصی، در مسیر دستیابی به هدف امارات برای افزایش تجارت بین‌المللی غیرنفتی از 1.4 تریلیون درهم به 2 تریلیون درهم تا سال 2026 است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.