کدخبر :282417 پرینت
14 تیر 1402 - 14:08

متا، اپلیکیشن رقیب توییتر را راه‌اندازی می‌کند

پس از اعلام محدودیت‌های جدید در توییتر توسط ایلان ماسک، شرکت متا اعلام کرده که تا فردا (15 تیرماه) یک اپلیکیشن وبلاگ نویسی کوچک به نام Threads را راه‌اندازی می کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، براساس اطلاعاتی که در اپ استور منتشر شده است، متا احتمالاً اپلیکیشن رقیب توییتر که «تردز» (Threads) نام خواهد داشت را در ۱۵ تیرماه (۶ ژوئیه) منتشر خواهد کرد.

این راه‌اندازی پس از آن صورت می‌گیرد که توئیتر محدودیت‌هایی را برای این برنامه از جمله نیاز به تأیید برای استفاده از توئیت‌دک اعلام کرد.

چند روز پیش ایلان ماسک، مالک توئیتر، محدودیت موقتی برای تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند بخوانند را وضع کرد.

ایلان ماسک می‌گوید برای مقابله با داده‌کاوی گسترده و دستکاری سیستم این شبکه اجتماعی به طور موقت محدودیت‌هایی را برای تعداد توییت‌هایی که می‌توانید بخوانید در نظر گرفته است.

ایلان ماسک، مالک این شبکه اجتماعی با انتشار توییتی گفت از این پس کاربران حساب‌های تایید شده تا ۶ هزار توییت، کاربران تایید نشده ۶۰۰ توییت و کاربران تازه‌وارد تایید نشده تنها قادر به مشاهده ۳۰۰ توییت در روز خواهند بود.

دو روز پیش اپلیکیشن Threads برای مدت کوتاهی در گوگل پلی منتشر شد و یک توسعه‌دهنده چندین اسکرین‌شات از آن منتشر کرد. با این‌حال در گوگل پلی اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار این اپ وجود نداشت.

طبق فهرستی در اپ استور اپل، «تردز» اپلیکیشن مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام، انتظار می‌رود روز پنجشنبه منتشر شود.

اسکرین‌شات‌هایی که در اپ استور وجود دارند، همان اسکرین‌شات‌های گوگل پلی هستند. این تصاویر نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید با نام کاربری اینستاگرام خود وارد این شبکه اجتماعی شوید و اکانت‌هایی را پیدا کنید که آن‌ها را در اینستاگرام دنبال می‌کردید.

متا با راه اندازی این اپلیکیشن، به دنبال بهره برداری از مشکلات توییتر از زمان خریداری شدن این شبکه اجتماعی در سال میلادی گذشته توسط ایلان ماسک است. یکی از مواردی که کاربران توییتر را به خشم آورده و آنها را به جستجوی پلتفرم‌های جایگزین واداشته است، تعدیل سیاست‌های نظارت بر محتوا در توییتر و الزام به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه برای داشتن یک حساب معتبر است. همچنین مشکلاتی در خصوص قابلیت اطمینان سایت توییتر وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.