کدخبر :282412 پرینت
14 تیر 1402 - 11:33

راهنمای سفارش خدمات گرافیکی

این روز‌ها برای توسعهٔ کسب‌وکار‌های مختلف و شناخته‌شدن آن‌ها توسط کاربران، خدمات طراحی گرافیک می‌تواند بسیار تأثیر‌گذار باشد.

متن خبر

گزارش آگهی/ یک کسب‌وکار برای این‌که نظر مخاطبان را به خود جلب کند و بتواند در ذهن آن‌ها باقی بماند، باید عناصر دیداری خود را تقویت کند. از این رو در حال حاضر شرکت‌های مختلفی درزمینهٔ خدمات گرافیکی فعالیت دارند که شما می‌توانید کار طراحی گرافیکی کسب‌وکار خود را به آن‌ها بسپارید؛ اما ممکن است برخی از شما دقیقاً ندانید که برای سفارش خدمات گرافیکی باید چه کاری را انجام دهید تا بتوانید به نتایج دلخواه خود دست یابید، به همین خاطر نیاز به راهنمای سفارش طراحی گرافیک خواهید داشت. در ادامه قصد داریم برای راهنمایی شما در این زمینه، مطالبی را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

انتخاب شرکت طراحی گرافیکی

اولین اقدامی که شما برای سفارش خدمات طراحی گرافیک باید انجام دهید، انتخاب یک شرکت مناسب و حرفه‌ای است. یک تیم طراحی گرافیک باید بتواند به‌طور کامل نیاز‌های شما را درک کند و متناسب با آن، طرح دلخواه شما را به‌صورت حرفه‌ای پیاده‌سازی کند. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی گرافیکی، نمونه‌کار‌های آن‌ها را بررسی کنید. علاوه‌بر آن، به اعتبار، سابقه، پشتیبانی و... شرکت موردنظر توجه داشته باشید. به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌ها در این زمینه، می‌توان به شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا اشاره کرد که با اعتبار بالا و ارائه خدمات مناسب، یکی از بهترین تیم‌های طراحی گرافیکی به‌شمار می‌رود.

مشخص کردن اهداف و یافتن بهترین راه‌حل

پس از این‌که شرکت موردنظر خود را پیدا کردید، نوبت به آن می‌رسد که دربارهٔ طرحی که نیاز دارید صحبت کنید. ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و متناسب با آن، درخواست سفارش خود را مطرح کنید. به‌طور مثال، فرض کنیم که شما قصد سفارش طراحی لوگو برای کسب‌وکار و برند خود را دارید، در این صورت اگر طرح یا نمونه‌ای خاص مدنظر شماست، آن را ارائه کنید تا مطابق هر آنچه که شما می‌خواهید طراحی صورت گیرد؛ اما در صورتی که ایده‌ای برای طراحی گرافیکی خود ندارید، می‌توانید از راه‌حل‌های پیشنهادی شرکت طراح استفاده کنید. درواقع اگر بخواهیم در راهنمای سفارش طراحی گرافیک یکی از مهم‌ترین نکات را برای شما بیان کنیم، همین تعیین اهداف و پیداکردن بهترین راه‌حل در بین ایده‌های پیشنهادشده است. برای این‌که به بهترین نتیجه برسید، توضیحات کاملی دربارهٔ شرکت خود و آنچه که می‌خواهید ارائه کنید.

تعیین بودجه برای سفارش طرح

شما ممکن است برای مدیریت پیج اینستاگرام، نیاز به پست و استوری با طراح‌های جدید و بروز داشته باشید، یک کارت ویزیت زیبا بخواهید یا برای معرفی محصولات و برند خود، کاتالوگ و طراحی لوگو سفارش دهید. به هر حال هرکدام از این موارد، هزینه‌هایی را به همراه دارند. از این رو باید هنگام سفارش خدمات گرافیکی، دربارهٔ هزینه‌های آن صحبت کنید و قیمت آن را مشخص نمایید.

[node:title]

قرارداد را به‌طور دقیق تنظیم کنید

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای سفارش طراحی گرافیک باید به آن بپردازیم، مربوط به قرارداد میان طرفین است. زمانی که شما به یک شرکت مراجعه می‌کنید و سفارش خود را مطرح می‌نمایید، دربارهٔ شرایط، جزییات و قوانین و قواعد انجام کار گفتگو خواهید کرد. برای این‌که این موارد گفته‌شده فراموش نشود و طرفین به صحبت‌های خود پایبند باشند، لازم است تا تمام شرط و شروط‌ها و مسائل بیان‌شده در قالب یک قرارداد نوشته شود.

علاوه‌بر این برای دریافت خدمات طراحی گرافیک، شما هزینه‌ها و نحوهٔ پرداخت آن‌ها را مشخص می‌کنید و برای تحویل پروژه نیز مدت زمانی به‌صورت توافقی در نظر گرفته خواهد شد. این موارد باید در قرارداد ذکر شوند تا در آینده مشکلی پیش نیاید. نکتهٔ دیگری که هنگام سفارش خدمات گرافیکی باید به آن توجه کنید، واریز مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت است. تیم طراحی با دریافت پیش پرداخت از طرف شما، با خیال راحت کار خود را آغاز خواهد کرد.

بررسی و انتخاب طرح

زمانی که شما برای خدمات طراحی گرافیکی مانند کاتالوگ حرفه‌ای، طراحی لوگو جذاب، کارت ویزیت زیبا و... به یک شرکت سفارش می‌دهید، باید مدتی را منتظر بمانید تا آن‌ها بهترین طرح را با در نظر گرفتن شرایط شرکت شما، نیاز‌ها و مواردی که از آن‌ها خواسته‌اید، پیاده‌سازی کنند. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در این زمان عجله نکنید و اجازه دهید طراحان با دقت بالا کار شما را انجام دهند. درواقع مهم‌ترین موردی که به‌عنوان راهنمای سفارش طراحی گرافیک باید به آن توجهٔ ویژه‌ای داشته باشید، بررسی و انتخاب بهترین طرح است. پس از این‌که طراحی شرکت براساس اطلاعات دریافتی از شما آماده شد، باید با دقت طرح‌ها را بررسی کنید و بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. اگر نظری دربارهٔ آن‌ها دارید، برای اصلاح بیان کنید تا درنهایت به طرح موردنظر خود برسید.

دریافت سفارش

نکتهٔ دیگری که در سفارش خدمات گرافیکی حائز اهمیت خواهد بود، دریافت فایل با فرمت موردنیاز شماست. پس از این‌که تیم طراحی، سفارش شما را به‌خوبی با استفاده از اطلاعات شما و توانایی و خلاقیت خود آماده کرد، فایل آن را در فرمت‌های گوناگونی به شما تحویل می‌دهد. اگر در آینده شرایطی پیش آمد که فرمت موردنیاز شما در بین آن فرمت‌های ارائه‌شده نبود، می‌توانید از تیم طراحی فرمت لازم را درخواست کنید.

[node:title]

جمع‌بندی

همان‌طور که ما در این مطلب بیان کردیم، در حال حاضر کسب‌وکار‌های مختلف برای بهتر دیده شدن در بین کاربران و پیشی‌گرفتن از رقبای خود، به دنبال بهترین خدمات گرافیکی هستند؛ اما برای سفارش خدمات گرافیکی و مدیریت پیج اینستاگرام و بهره‌مندی از بهترین طرح‌ها باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید، به همین خاطر ما مطالبی را به‌عنوان راهنمای سفارش طراحی گرافیک در اختیار شما قرار دادیم؛ اما یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذار‌ترین موارد در زمینهٔ سفارش خدمات گرافیکی، انتخاب شرکتی حرفه‌ای مانند شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنتا است که با توانایی، مهارت و سابقهٔ درخشان خود، می‌­تواند بهترین خدمات طراحی گرافیکی را ارائه کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.