کدخبر :282346 پرینت
12 تیر 1402 - 14:34

معرفی نرم افزار دندانپزشکی مینادنت

نرم افزارهای دندانپزشکی به عنوان یک ابزار کاربردی برای دندانپزشکان و متخصصان پزشکی دندانی طراحی شده‌اند.

متن خبر

گزارش آگهی/ نرم افزارهای دندانپزشکی در بسیاری از جوانب کاری دندانپزشکی، از جمله مدیریت پرونده بیمار، برنامه‌ریزی و مدیریت نوبت دهی، مدیریت پرداخت و تهیه صورتحساب، درمان شامل رادیولوژی و تصاویر سه بعدی، مدیریت روزانه و حسابداری کمک می‌کنند.

این نرم افزارها به دندانپزشکان امکان می‌دهند تا بیشتر به بیماران خود اختصاص دهند و به روش‌های پیشرفته‌تر و هوشمندانه‌تری از داده‌های بیماران دسترسی پیدا کنند. همچنین، این نرم افزارها به دندانپزشکان امکان می‌دهند تا به مدیریت بهتری برای کلینیک خود دسترسی پیدا کنند و اطمینان حاصل کنند که همه اطلاعات بیماران به طور دقیق و کامل ثبت شده‌اند.

به طور کلی، نرم افزارهای دندانپزشکی به دندانپزشکان امکان می‌دهند تا بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهند و به مدیریت بهتری برای کلینیک خود دسترسی پیدا کنند.

برای آشنایی بیشتر با بهترین نرم افزار دندانپزشکی می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید. 

نرم افزار دندانپزشکی

مزایای استفاده از نرم افزار دندانپزشکی

استفاده از نرم افزارهای دندانپزشکی بسیاری از مزایا و فواید برای دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی دارد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنم:

بهبود مدیریت کلینیک

استفاده از نرم افزارهای دندانپزشکی به دندانپزشکان امکان می‌دهد تا به مدیریت بهتری برای کلینیک خود دسترسی پیدا کنند. این شامل مدیریت نوبت‌دهی، پرونده‌های بیمار، تجهیزات و مصرفی و ... است.

حفظ اطلاعات بیمار

استفاده از نرم افزار دندانپزشکی به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بیماران خود را به روشی ساده و دقیق ثبت و نگهداری کنند و به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنند.

بهبود ارتباط با بیمار

نرم افزارهای دندانپزشکی به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا ارتباط بهتری با بیمار داشته باشند. برای مثال، بیماران می‌توانند به سادگی زمان خود را برای تعیین وقت و ملاقات با دندانپزشک تعیین کنند.

بهبود کیفیت درمان

استفاده از نرم افزارهای دندانپزشکی به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا به روش‌های پیشرفته‌تری از داده‌های بیماران دسترسی پیدا کنند و درمان بهتری برای آنها ارائه دهند.

افزایش بهره وری

استفاده از نرم افزارهای دندانپزشکی به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا کارهای خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند و برای بیماران خود وقت بیشتری داشته باشند.

ارتقای اعتبار

استفاده از نرم افزارهای دندانپزشکی به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا به بیماران خود نشان دهند که به روش‌های پیشرفته و هوشمندانه‌تری در درمان آنها اقدام می‌کنند. این مسئله می‌تواند به ارتقای اعتبار و شهرت دندانپزشکان کمک کند.

نرم افزار دندانپزشکی مینادنت

نرم افزار دندانپزشکی مینا دنت یه رابط کاربری هستن که با فناوری و متد های روز دنیا طراحی و پیدا سازی شده است این نرم افزار در راستای امور مدیریت و تسهیل امور مطب و یا کلینیک دندان پزشکی طراحی شده است. و قابلیت و ویژگی های مخصوص به خود را داراست این نرم افزار قابلیت استفاده تحت وب دارد و مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی را بسیار راحت تر و کم خطا تر می کند.

[node:title]

نرم افزار مینادنت نه تنها قابل استفاده تحت وب است بلکه این نرم افزار در پلتفرم های اندروید و ios نیز قابل استفاده است و با ارائه تکنولوژی خاص و محیطی زیبا سعی دارد بهترین تجربه استفاده از نرم افزار های دندانپزشکی را برای شما القا نماید. 

از ویژگی های خاص نرم افزار مینادنت میتوان موارد زیر را نام برد:

ساخت فرم

به وسیله نرام افزار مینادنت شما میتوانید به دلخواه و سلیقه خود فرم دلخواه خود را بسازید و از آن استفاده نمایید.

شخصی سازی پرونده

شما یا استفاده از ویژگی هایی که نرم افزار به شما می دهد پرونده بیمار را شخصی سازی نمایید.

اپلیکیشن یا نرم افزار مختص پزشک

اپلیکیشن مینادنت یک نسخه ی مخصوص پزشک نیز دارد که با ویژگی های خاص طراحی و تولید شده است.ارتباط با سنسورهای تصویر برداری   RVG & PSP: از انجایی که نرم افزار دندان پزشکی مینادنت جهت بهبود و کمک به دندان پزشکان طراحی و ساخته شده است تصمیم به رفع یکی از نیاز های کلینیک های دندانپزشکی یعنی ارتباط با سنسورهای دیجیتال را فراهم نماید.

حضور و غیاب و ورود به حساب با استفاده از اثر انگشت:

با استفاده از نرم افزار نخصصی مینادنت شما می توانید با استفاده از اثر انگشت کارمندان خود را حضور و غیاب نمایید یعنی هر کارمند در زمان ورود و خروج باید با استفاده از اسکنر اثرانگشت ورود و خروج خود را ثبت نماید تا ساعت و تاریخ کامل حضور و غیاب آن در دسترس  کارفرما باشد و حتی متواند امنیت، ورود به حساب کاربری را نیز با استفاده از اثر انگشت افزایش داد.

باشگاه مشتریان

با استفاده از این ویژگی نرم افزار مینادنت می توان بیمارن را به باشگاه مشتریان اضافه نمود و با در نظر گرفتن امتیاز بندی و جایزه و ... آنان را به جذب و دعوت از دوستان خود برای انجام درمان خود در کلینیک دندانپزشکی دعوت نمود.

کلام آخر

مینادنت برترین و پرکاربرد ترین نرم افزار مدیریت مطب و دندانپزشکی است که امکانات فراوانی را در خدمت دندانپزشکان قرار می دهد مینادنت با ارائه خدمات از قبیل امنیت بالا، امکانات فراوان، قابلیت تشکیل پرونده بیماران، کدینگ هوشمند و نمایش گرافیکی دندان و... مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی را به سمت هوشمند شدن و مدیریت بهتر هدایت می نماید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.