کدخبر :282018 پرینت
05 تیر 1402 - 10:39

تاثیر رپورتاژ آگهی خارجی در کسب‌و‌کار‌ها و سایت‌های بین‌المللی

حتما به خوبی می‌دانید که انتخاب یک راهکار مناسب برای رشد سئو سایت و تأثیر آن بر رشد کسب‌وکارهای اینترنتی چه اهمیتی دارد. هرچند به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل سبب شده است که روش‌های دیده‌شدن سایت‌های کسب‌وکار، مدام تغییر کنند؛ اما رپورتاژ آگهی همچنان به عنوان یک روش موثر در رشد سایت‌ها و افزایش رتبه آن‌ها شناخته می‌شود.

متن خبر

گزارش آگهی/ آیا تا کنون راجع به انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های خارجی چیزی شنیده‌اید؟ یا از تأثیر رپورتاژ آگهی خارجی آگاه هستید؟ رپورتاژ آگهی خارجی به عنوان یکی از تکنیک‌های سئو، نقش موثری در رشد کسب‌وکارهای اینترنتی، به خصوص سایت‌های بین‌المللی دارد. آشنایی با رپورتاژ خبری خارجی برای صاحبین کسب‌وکارهای اینترنتی که در تلاش‌اند با استفاده از استراتژی‌های سئو به صدر نتایج جستجوی گوگل برسند و با افزایش ترافیک ارگانیک سایت، فروش خود را چند برابر کنند، خالی از لطف نخواهد بود.

اهمیت رپورتاژ آگهی خارجی در چیست؟

همانطور که گفتیم خرید رپورتاژ آگهی یکی از راهکارهای موثر برای بهبود رتبه سئو سایت است. هرچند لینک‌سازی از طریق رپورتاژ خبری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما مهم آن است که در خرید رپورتاژ خبری به نکات فنی توجه بسیاری نشان دهید. اهمیت رپورتاژ آگهی زمانی مشخص می‌شود که شما بتوانید با انتخاب سایت‌های معتبر برای انتشار رپورتاژ به هدف خود، یعنی تقویت سئو و برندسازی برسید. اهمیت این موضوع در انتخاب رسانه‌های خارجی بیشتر نمود پیدا می‌کند؛ چون پیدا کردن سایت‌های خارجی معتبر و پربازدید کمی سخت‌تر خواهد بود. طبیعتا آنچه در انتشار رپورتاژ آگهی سبب رشد یک کسب‌وکار می‌شود، کیفیت لینک‌های خارجی است.

تأثیر رپورتاژ آگهی خارجی بر سئو سایت

بیشتر سایت‌های کسب‌وکار به دلایل متعددی از جمله هزینه‌های زیاد در خرید رپورتاژ آگهی خارجی و یا وجود محدودیت‌هایی که در فعالیت آن‌ها در بخش بین‌المللی وجود دارد، خرید رپورتاژ آگهی خارجی را نادیده می‌گیرند؛ در حالی که سئو بین‌المللی یک موضوع پیشرفته در حوزه بهینه‌سازی سایت است. حال تصور کنید، خرید رپورتاژ آگهی برای سایت‌هایی که قصد دارند در کشورهای مختلف دیده شوند یا سایت‌های بین‌المللی چه اهمیتی دارد؟ همانطور که گفتیم انتخاب یک سایت خارجی قوی و سازگار با موضوع سایت شما کمی سخت است و سخت‌تر از آن، پرداخت ارزی است که در این بین مطرح می‌گردد؛ اما انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های خارجی معتبر به خصوص سایت‌هایی که دارای دامین اتوریتی هستند، می‌تواند به عنوان یکی از تکنیک‌های موثر سئو، رتبه سایت شما را ارتقاء دهد.

در واقع شما با خرید رپورتاژ آگهی خارجی از سایت‌های معتبر، از اعتبار آن‌ها به نفع خود استفاده می‌کنید. این راهکار به عنوان موثرترین روش برای دیده‌شدن کسب‌وکارهای اینترنتی محلی، همچنین سایت‌های بین‌المللی شناخته می‌شود. خرید رپورتاژ آگهی بین‌المللی از زبان‌ها و گویش‌های متفاوت، سبب می‌شود که کسب‌وکار شما توسط کاربران هدف بیشتری در کشورهای مختلف دیده شود. به این ترتیب ترافیک سایت شما افزایش یافته و به دنبال آن، سایت در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار می‌گیرد.

تعداد رپورتاژ آگهی خارجی

در نظر داشته باشید به همان اندازه که قدرت دامنه سایت منتشرکننده رپورتاژ و همچنین کیفیت لینک‌ها در رشد کسب‌وکار شما اهمیت دارد، توجه به تعداد رپورتاژ به عنوان یکی از فاکتورهای موثر در نتیجه‌گرا بودن رپورتاژ آگهی خارجی بسیار مهم است. تعداد رپورتاژ خارجی به اهداف تجاری و استراتژی شما و البته، بودجه‌ای که در اختیار دارید بستگی دارد؛ برای این منظور باید ابتدا وضعیت سایت خود در حوزه فعالیتتان و میزان رقابت در آن حوزه را بررسی کنید. در هر رپورتاژ نیز باید به تعداد لینک‌ها توجه نمایید، تعداد لینک کم‌تر در هر رپورتاژ، اعتبار بیشتری را برای سایتتان به ارمغان می‌آورد.

فاکتورهای مهم در کیفیت رپورتاژ آگهی خارجی

همانطور که گفتیم رپورتاژ خارجی در تقویت سایت‌های محلی و سایت‌های بین‌المللی نقش موثری دارد؛ اما زمانی این تکنیک سئو موثر خواهد بود که در خرید رپورتاژ آگهی خارجی به چند نکته مهم توجه کنید. محتوای رپورتاژ خارجی باید مطابق با دستور زبان خارجی بوده، با مسائل فرهنگی کشورها و مواردی از این قبیل نیز سازگار باشد. همچنین فراموش نکنید که میزان تأثیر رپورتاژ خبری خارجی به انتخاب درست رسانه‌های خارجی بستگی دارد؛ در انتخاب رسانه‌های خارجی باید معیارهایی از قبیل: اعتبار دامنه، اسپم اسکور، ترافیک ماهانه سایت، شناخت مخاطب هدف، سازگاری موضوع رسانه با حوزه کسب‌وکار شما و مواردی از این قبیل را در نظر بگیرید.

در خرید رپورتاژ خارجی تنها به رپورتاژ آگهی انگلیسی اکتفا نکنید؛ شما می‌توانید با زبان‌های مختلف لینک‌سازی نمایید. توجه کنید، همه چیز به این بستگی دارد که مخاطبین شما در کدام رسانه حضور بیشتری دارند. اگر صاحب یک رسانه چند زبانه هستید و قصد دارید جایگاه سایت خود را در یک زبان خاص ارتقاء دهید، باید در انتخاب رسانه انتشار رپورتاژ، توجه بیشتری نشان دهید.

تأثیر پست مهمان در رشد سایت‌ها

پست مهمان یا Guest post یک مسئله مهم در بررسی تکنیک‌های کاربردی در رشد سئو و رتبه سایت است. تا این قسمت از مطلب راجع به دریافت بک لینک از طریق رپورتاژ آگهی خارجی صحبت کردیم. پست مهمان نیز یک روش موثر در دریافت بک لینک است؛ اما تفاوت‌های آشکاری با رپورتاژ دارد. پست مهمان در واقع محتوایی است که شما به عنوان سایت مهمان، برای سایت میزبان می‌نویسید و می‌توانید لینک خود را روی واژگان کلیدی محتوا قرار دهید؛ این تکنیک برای سایت میزبان نیز مفید است. طبیعتا شما محتوای باکیفیتی برای این منظور تهیه می‌کنید که به این ترتیب سایت میزبان می‌تواند با بارگذاری یک محتوای باکیفیت در سایت خود، رتبه بگیرد. مهم آن است که شما می‌توانید از این طریق، اعتبار سایت‌های خارجی قدرتمند را به دست آورید.

سایت‌های بین‌المللی

مزیت پست مهمان چیست؟

دریافت بک لینک از سایت‌های خارجی تنها یکی از مزایای پست مهمان است. شما می‌توانید با استفاده از این تکنیک تخصصی سئو، ترافیک سایت خود را افزایش داده و ضمن افزایش فروش به مهم‌ترین قسمت ماجرا، یعنی برندسازی برسید. زمانی که کاربران هدف، پست شما را در سایت‌های دیگر مشاهده می‌کنند، نسبت به برند شما آگاه‌تر شده و به این ترتیب برند شما در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

نحوه نوشتن پست مهمان

از آنجا که شما به دنبال آن هستید که از اعتبار سایت‌های خارجی به نفع خود استفاده نمایید، طبیعتا سایتی را انتخاب می‌کنید که از قدرت بالایی برخوردار است. انتظار می‌رود که سایت‌های قدرتمند و معتبر، هر محتوایی را برای انتشار نپذیرند؛ در واقع پست مهمان باید به گونه‌ای باشد که سایت‌ میزبان آن را پذیرفته و منتشر نماید. از این رو باید در نوشتن پست مهمان وسواس بیشتری به‌خرج داده و در نهایت یک محتوای با ارزش تولید نمایید. برای این منظور باید به سایر پست‌های میزبان توجه کنید، از بک لینک‌های مختلف استفاده نمایید، محتوای تصویری باکیفیتی انتخاب کنید، به ارتباط موضوع سایت خود و سایت میزبان توجه نموده و اعتبار سایت میزبان را در نظر بگیرید.

اگر در تولید محتوای پست مهمان دقت کافی نداشته باشید، این شیوه سئو می‌تواند ریسک زیادی برایتان داشته باشد. در مقابل یک پست مهمان باکیفیت می‌تواند یک سرمایه‌گذاری هدفمند و نتیجه‌گرا در حوزه سئو سایت باشد.

سایت‌های بین‌المللی

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به تأثیر رپورتاژ آگهی خارجی در بهبود سئو و رشد سایت‌های کسب‌وکار محلی و بین‌المللی صحبت کردیم. سایت‌های محلی یا سایت‌های چند زبانه بین‌المللی می‌توانند با خرید رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر خارجی، از اعتبار آن‌ها استفاده نمایند؛ به این ترتیب با افزایش اعتبار سایت خود، می‌توانند در صدر نتایج جستجو قرار گیرند. تنها کافی است سایت‌های خارجی معتبری که با موضوع سایت‌های داخلی یا بین‌المللی سازگاری و تناسب دارند را انتخاب کنند. صاحبین کسب‌وکارهای اینترنتی در داخل کشور می‌توانند از طریق پست مهمان نیز، بک لینک معتبر و باکیفیت دریافت نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.