کدخبر :275584 پرینت
04 دی 1401 - 11:24

امکان سرویس‌دهی تاکسی‌های اینترنتی در پارکینگ شماره سه فرودگاه امام (ره) میسر است

در پی انتشار خبری از سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مبنی بر دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ به شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه، این مقام مسوول طی گفت‌وگوی دیگری تاکید کرد که تاکسی های اینترنتی در صورت درخواست جذب مسافر در فرودگاه امام (ره) می‌توانند فعالیت خود را در پارکینگ سه انجام دهند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سعید چلندری در گفت‌وگویی با اشاره به بروز برخی مشکلات برای رانندگان تاکسی فرودگاه حضرت امام (ره) اظهار داشت: در بازدید معاون دادستانی از فرودگاه امام (ره) مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه امام مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع 800 متری فرودگاه امام مشخص شده تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

وی با بیان این‌که با شرکت‌های مذکور جلسه هماهنگی نهایی را طی هفته جاری برگزار می‌کنیم، افزود:‌ نظر شهر فرودگاهی امام (ره) هم همین بود که مکانی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ مشخص شود تا مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعت‌ها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.

چلندری طی گفت‌وگوی دیگری تاکید کرد که طبق دستورالعمل تمامی فرودگاه ها، از توقف و پذیرش مسافرکش‌های متفرقه در مقابل ترمینال جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: تاکسی های اینترنتی درصورت درخواست جذب مسافر باید فعالیت خود را در پارکینگ سه انجام دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.