کدخبر :274095 پرینت
18 آبان 1401 - 10:07

سقوط بیت‌کوین به کانال 18 هزار دلار

قیمت بیت‌کوین به کمترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده است و در حال حاضر 18هزار و 394 دلار معامله می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، قیمت بیت‌کوین ظرف یک روز نزدیک هفت درصد کاهش پیدا کرد و صبح امروز چهارشنبه ۱۸ آبان بیت‌کوین درحالی روی پله‌های ابتدایی کانال ۱۸ هزار دلار معامله می‌شد که دیروز ۱۹ هزار و ۷۵۰ دلار ارزش داشت.

اکنون رهبر بازار ارز دیجیتال به کمترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده و همزمان شاهد سقوط قیمت سایر ارز‌های دیجیتال سرشناس هستیم. ارزش ترا کلاسیک ظرف ۲۴ ساعت نزدیک ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد.

قیمت دوج‌کوین معادل ۱۵ درصد ریخته و به‌جز استیبل‌کوین‌ها، بازدهی روزانه هر ۵۰ ارز دیجیتال برتر دنیا در محدوده منفی قرار گرفته است. از طرفی در این مدت نزدیک ۶۵ میلیارد دلار از بازار ارز دیجیتال خارج شد تا ارزش کل بازار به کمتر از یک تریلیون دلار برسد.

قیمت بیت‌کوین؛ 18هزار و 394دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین اکنون ۱۸ هزار و 394دلار به ثبت رسید. صبح دیروز هر واحد بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۷۵۰ دلار ارزش داشت و ظرف یک روز، هزار و ۴۰۰ دلار از ارزش آن کاهش پیدا کرد.

البته کمترین قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز اخیر ۱۸ هزار و ۱۵۷ دلار بوده و بالاترین قیمت لحظه‌ای آن ۲۰ هزار و ۴۹۰ دلار بوده است. نسبت به هفته قبل ریزش قیمت بیت‌کوین بزرگتر و معادل ۱۱ درصد برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و 302دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را منفی ۱۱ درصد نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم اکنون درحالی هزار و 302 دلار به ثبت رسید که دیروز این ارز دیجیتال را هزار و ۴۸۰ دلار معامله می‌کردند.

در شبانه‌روز قبلی کمترین قیمت اتریوم هزار و ۲۹۴ دلار بوده که پایین‌ترین سطح اتریوم در سه هفته گذشته محسوب می‌شود.

از طرفی در ۲۴ ساعت اخیر بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۵۶۰ دلار به ثبت رسیده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ترا کلاسیک با نماد LUNC بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است. قیمت ترا کلاسیک در حال حاضر ۰.۰۰۰۱۸۲ دلار معادل هفت تومان به ثبت رسید که درقیاس با دیروز افت ۱۸ درصدی را تجربه می‌کرد.

دوج‌کوین که اکنون از نظر تسلط به بازار نهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، صبح امروز ۰.۰۸۵ دلار (تقریبا سه هزار و ۵۰۰ تومان) خرید و فروش می‌شد درحالی که دیروز قیمت آن ۰.۱۰۰ دلار بود و سرمایه‌گذاران آن متحمل ضرر ۱۵ درصدی در یک روز شدند.

قیمت شیبا اینو با افت هشت درصدی در یک روز به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار تقلیل پیدا کرد و بازدهی کاردانو درقیاس با دیروز منفی پنج درصد به ثبت رسید.

کاردانو یا همان ADA صبح امروز ۰.۳۶۶ دلار ارزش داشت، اما دیروز ۰.۳۸۵ دلار ترید می‌شد.

قیمت ترون نیز با افت سه درصدی از ۰.۰۶۰ دلار به ۰.۰۵۸ دلار تقلیل پیدا کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.