کدخبر :254636 پرینت
28 بهمن 1399 - 13:52

"شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه" موفق به دریافت لوح زرین مشتری مداری شد

رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، گفت: در "جشنواره یکصد واحد مشتری مدار"، از سوی کمیته علمی به عنوان واحد مشتری مدار انتخاب و لوح زرین این واحد را دریافت کردیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس محسن ابویی مهریزی، گفت: شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) در ادامه مسیر تولید مودم‌های سیم کارت‌خور و بهبود کیفیت تولید به منظور تامین نیاز مشتریان و اثر بخشی و کارایی، اقدام به استفاده از سیستم CRM و رعایت اصول مدیریت ارتباط با مشتری نموده است.

[node:title]

رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، اظهار کرد: در همین راستا، در "جشنواره یکصد واحد مشتری مدار کشور" که با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالین بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و با حمایت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان بین المللی برند و با حضور هیات داوران برگزار شد، شرکت کردیم.

[node:title]

ابویی مهریزی، خاطرنشان کرد: حضور در این جشنواره منجر به انتخاب شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه، به عنوان واحد مشتری مدار از سوی کمیته علمی شد و لوح زرین مشتری مداری را دریافت کردیم.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.