کدخبر :2504 پرینت
25 اردیبهشت 1391 - 17:15

سایت نقل و انتقال دانشجویان فقط تا آخر اردیبهشت باز است

متن خبر

مدیر کل امور دانشجویان داخل، گفت: سایت نقل و انتقال دانشجویان تا آخر اردیبهشت ماه سال 91 باز بوده و دیگر تمدید نمی شود.

به گزارش سیتنا، "بذرافشان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: از اول اردیبهشت تا آخر همین ماه سایت نقل و انتقال دانشجویان باز است و بعد از آن این سایت بسته می شود و تمدید هم نمی شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه تفاوت این سایت نقل و انتقال با سایت سال قبل، گفت: در سال گذشته دانشجویان هر نیمسال درخواست نقل و انتقال را داشتند که امسال تنها یکبار سایت باز می شود و برای دو نیمسال دانشجویان می توانند در رابطه با نقل و انتقال خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای نخستین بار علاوه بر دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی، دانشجویان فنی، حرفه ای هم می توانند در این سایت ثبت نام کنند.
 

* دانشجویان اخراجی نمی توانند در سایت دانشجویان انصرافی ثبت نام کنند
بذرافشان در ادامه درخصوص دانشجویان انصرافی گفت: در سال گذشته در سامانه مربوط به این امر 4600 نفر متقاضی بودند که امسال بعد از بازنگری و برحسب نوع تقاضا دستورالعمل را هنوز اعلام نکرده ایم.
وی افزود: براساس نوع تقاضا دستور العمل اعمال می شود و حداکثر تا 2 هفته و یا ماه آینده متقاضیان براساس شرایط قطعی اعلام می شوند.
بذرافشان در ادامه به دانشجویان انصرافی توصیه کرد و اظهار داشت: چون هنوز تصمیم این امر قطعی نشده پاسخ قطعی نمی توان بیان داشت اما دانشجویانی که معدل بالای 12 کارشناسی و 2 یا 3 ترم مشروطی داشتند و در دهه 70 به بعد هستند می توانند ثبت نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: دانشجویان اخراجی آموزشی و انضباطی نمی توانند در این سایت ثبت نام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.