کدخبر :225019 پرینت
19 بهمن 1397 - 23:55

در پی گمانه‌زنی مبنی بر شکست پرتاب ماهواره‌ی دوستی و سکوت تیم وزیر ارتباطات؛

دکتر ناظمی با طرح شش سناریو در مورد وزیر و تیمش؛ چرا نقطه مشترک همه‌ی قضاوت‌ها محکوم کردن دولت و دولتی‌هاست؟/ همگی نشانه‌هایی از کمبود سرمایه اجتماعی در جامعه ماست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سوال کرد: چرا ما اینقدر مطمئن و اینگونه بی‌محابا حکم قطعی می‌دهیم؟ چرا نقطه مشترک همه‌ی قضاوت‌ها محکوم کردن دولت و دولتی‌هاست؟ به نطرم همگی نشانه‌هایی از کمبود سرمایه اجتماعی در جامعه ماست که برای توسعه سخت به آن نیازمندیم و باید که بسازیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر امیر ناظمی در پاسخ به توئیت یک کاربر که گفته بود "پرتاب ماهواره دوستی با شکست مواجه شده و برخلاف هشتگ زدن شفافیت، وزیر ای سی تی، و تیم او سکوت می کنند" توئیت کرد:

بگذارید چند سناریو را در مورد وزیر و تیمش تصور کنیم:

۱-آن‌ها شفافیت را نمی‌شناسند. ۲-آنها دروغگو و شیادند و تنها در مواردی که به نفعشان است شفاف هستند. ۳-بنا بر یک منفعت ملی تصمیم به سکوت گرفته‌اند. ۴-نهاد مسوولی در حاکمیت آنها را از خبررسانی منع کرده است. ۵-ماهواره موفق بوده. ۶-به دلیلی ارسال ماهواره به تاخیر افتاده

چرا ما اینقدر مطمئن و اینگونه بی‌محابا حکم قطعی می‌دهیم؟ چرا نقطه مشترک همه‌ی قضاوت‌ها محکوم کردن دولت و دولتی‌هاست؟ به نطرم همگی نشانه‌هایی از کمبود سرمایه اجتماعی در جامعه ماست که برای توسعه سخت به آن نیازمندیم، و باید که بسازیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.