کدخبر :224861 پرینت
15 بهمن 1397 - 18:22

وزیر ارتباطات مرکز شتاب دهنده کسب و کارهای فناورانه در مشهد را افتتاح کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با جشن های پیروزی انقلاب در مشهد حضور دارد، مرکز شتاب دهنده کسب وکارهای فناورانه را افتتاح‌ کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی، مرکز شتاب دهنده کسب و کارهای فناورانه، تحت عنوان «گرین تک» را افتتاح کرد.
در جریان این بازدید تفاهم نامه‌ای میان «سازمان فناوری اطلاعات» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه حمایت‌ها از کسب وکارهای نوپا و شتاب‌دهنده های کسب و کارهای فناورانه به امضا رسید.

ناظمی: امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف شتاب دهی به کسب و کارها است

امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات درباره امضای این تفاهم نامه گفت: مرکزی که امروز در اداره پست افتتاح شد چند بخش دارد که هفت شتاب دهنده می توانند در آن مستقر شوند.
وی افزود: هر هفت شتاب دهنده توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و قرار نیست که دولت مدیریت آنها را بر عهده بگیرد.
ناظمی تصریح کرد: قبل از استقرار این شتاب دهنده ها باید درخواست برای ما ارسال شود تا در کمیته‌ای این درخواست مورد تایید قرار گیرد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات افزود: ما  تسهیلاتی در نظر گرفته ایم که شامل مجموعه‌ای از امکانات وزارت ارتباطات و سایر نهادها است که در اختیار این شتاب دهنده ها  قرار می گیرد و یکی از این نهادها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
وی افزود: با این معاونت توافق شد اگر شتاب دهنده ای انتخاب شد بخشی از هزینه‌های آنها از قبیل تجهیز را معاونت علمی و فناوری تقبل کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.