کدخبر :219655 پرینت
23 مهر 1397 - 22:13

دروازه‌بانی استقلال حق رحمتی‌است

پیشکسوت استقلال معتقد است مهدی رحمتی زحمت بیشتری می‌کشد و حق او است دروازه‌بان اول آبی پوشان باشد.

متن خبر

به گزارش خبرورزشی، بهزاد غلامپور درباره شرایط سایپا قبل از دیدار با استقلال گفت: در تعطیلات تمرینات منظم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر اوضاع تیم مطلوب است و مشکل خاصی وجود ندارد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال در پاسخ به سوالی درباره اینکه در جریان انتخاب دروازه‌بان آبی‌ها از بین سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی حق را به چه گلری می‌دهد، گفت: اگر بخواهیم حق را به یک نفر بدهیم، مهدی رحمتی است، چون مهدی زحمت می‌کشد، تمرین و کار می‌کند و همه زحمات او را می‌بینند؛ از طرف دیگر هیچ مربی‌ای دوست ندارد تیمش ببازد، ضعیف کار کند و نتیجه نگیرد.

غلامپور تصریح کرد: رحمتی خوب کار می‌کند و سرمربی تشخیص می‌دهد چه کسی درون دروازه استقلال قرار بگیرد؛ ایشان (شفر) آلمانی هم هست و ایرانی نیست که بخواهند در کارش تاثیر بگذارند که این یا آن بازیکن بازی کنند؛ برای سرمربی استقلال شخص مهم نیست و موفقیت تیم اهمیت دارد.

او تاکید کرد: حسینی باید خویشتن‌دار باشد، بیشتر تلاش کند و خیلی از مسائل را یاد بگیرد و به طور جدی تمریناتش را ادامه دهد؛ اینکه یک روز بازی کند و نکند و از طرفی اخلاق، رفتار و کردارش عوض شود، به نفع او نیست؛ حسینی باید زحمت بکشد و حرفه‌ای کار کند؛ اگر بازی نکند، تلاش بیشتری انجام دهد تا دوباره نوبت قرار گرفتن در ترکیب به او برسد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.